سه‌شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
۰ نفر

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: ۹ هزار تن شکر با نرخ مصوب دولتی برای تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش نرخ این ماده غذایی در استان توزیع شد.

توزیع شکر

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، حسین دالوند افزود: در ۴۵ روز گذشته ۷ هزار تن شکر دولتی میان واحدهای صنعتی و ۲ هزار تن نیز از طریق عوامل فروش سطح شهر میان اقشار مختلف مردم توزیع شده است.

وی بیان کرد: ۱۰هزار تن شکر نیز در استان ذخیره شده و آماده توزیع است. در همین زمینه مشکلی برای تامین و توزیع این کالا وجود ندارد.  ذخایر استراتژیک غذایی استان به حد کافی بوده به نحوی که به علت پر بودن انبارهای استان از انبار استان‌های همجوار استفاده کرده‌ایم.

معاون سازمان صمت لرستان اضافه کرد: همچنین در جلسه تنظیم بازار کشور مقرر شد میادین میوه و تره‌بار فعال شوند که این امر به شهرداری موکول و موظف شده تاچند روز آینده مکان‌هایی را برای این امر اعلام کند تا صمت نسبت به معرفی افراد معتمد برای توزیع کالا اقدام کند.

دالوند گفت: انبارهای خالی که در تملک تعاونی‌های سطح استان هستند در اختیار اداره غله قرار گیرند تا این اداره بتواند موجودی‌های ذخیره شده را به انبارهای استیجاری انتقال دهد.

کد خبر 479669

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha