سال گذشته و با پیشنهاد داروغه زاده، تهیه کنندگان در بلیت فروشی جشنواره سهم داشتند که باید دید امسال هم این طرح اجرایی می شود یا خیر.

بلیت فروشی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود نجفی، مدیرروابط عمومی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر درباره سهم تهیه کنندگان از بلیت فروشی امسال این رویداد گفت: امسال هم مانند سال قبل تهیه کنندگان در بلیت فروشی سینماهای مردمی سهیم خواهند شد.

گفتنی است برای نخستین بار در تاریخ برگزاری جشنواره فیلم فجر با پیشنهاد ابراهیم داروغه‌زاده دبیر سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر و موافقت حسین انتظامی رئیس سازمان سینمایی، مقرر شد تا ٥٠ درصد از مبلغ فروش بلیت‌ها در سینماهای مردمی که پیش از این به جشنواره تعلق می‌گرفت بعد از پایان جشنواره و پس از کسورات قانونی به صاحبان آثار پرداخت شود.

این موضوع با استقبال و رضایت اهالی سینما مواجه شد و خرسندی آن‌ها را به همراه داشت چنانچه سینماگران متعددی در مصاحبه‌هایی، به نکات مثبت این جریان اشاره کردند. به نظر می‌رسد روال بازگشت این پول‌ها به این شکل بوده که سازمان سینمایی پس از انجام مراحل قانونی، مبلغ را به موسسه رسانه‌های تصویری بدهد و این موسسه به حساب سهامداران فیلم واریز کند.
 

کد خبر 479582

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha