پیش‌فروش بلیت‌های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از ساعت ۱۲ امروز دوشنبه ۳۰ دی‌ماه آغاز و تمام صندلی‌های دو سینمای آزادی و فرهنگ در کمتر از ۱۰ دقیقه فروخته شد.

پيش‌فروش بليت‌هاي فيلم فجر

به گزارش همشهری آنلاین، پردیس سینمایی آزادی با شش سالن در منطقه مرکزی تهران و سینما فرهنگ با دو سالن در شمال پایتخت پردرخواست‌ترین سینماها بودند که دوستداران فیلم و سینما تمام بلیت‌های این دو سینما را خیلی زود خریدند و دیگر سینمادوستان باید در دیگر پردیس‌ها و سینماها بلیت پیش‌خرید کنند.

پردیس کورش با شش سالن، مگامال با دو سالن، ایران مال با شش سالن و باغ کتاب با سه سالن و سینماهای جوان، استقلال، ماندانا، زندگی، گالریا، بهمن و موزه سینما و پردیس زندگی میزبان تماشاگران جشنواره سی و هشتم خواهند بود. بهای بلیت پیش‌فروش در این سینماها ۱۵ هزار تومان (سری ۱۰تایی معادل ۱۵۰ هزار تومان) و بهای بلیت گیشه ۲۰ هزار تومان است.

پردیس‌های راگا، کیان و تماشا و سینما فجر اسلامشهر هم بلیت‌های پیش‌فروش را با بهای ۱۰ هزار تومان (سری ۱۰تایی ۱۰۰ هزار تومان) به سینمادوستان عرضه می‌کنند. بهای بلیت تک‌فروشی در گیشه در این سینماها ۱۲ هزار تومان است. سامانه پیش‌فروش بلیت‌های جشنواره fajrticket.ir است.

با اینکه اعلام شده پیش‌فروش بلیت‌های جشنواره فیلم فجر امسال تا چهارشنبه دوم بهمن ادامه دارد اما بعید است تا پایان امروز بلیتی برای پیش‌خرید در سینماهای مردمی باقی بماند.

کد خبر 479388

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha