همزمان با روز برفی تهران، در سایت‌های برف‌روبی بزرگراه‌های یادگار امام، آیت‌اله هاشمی رفسنجانی، همت، چمران و شیخ فضل اله، ماشین‌آلات مکانیزه، کمپرسی تیغه‌دار، نمک‌پاش و دستگاه‌های کمپرسی مایلر بیست تن مستقر شد.

برف روبي

به گزارش همشهری آنلاین، رسول کشت‌پور شهردار منطقه ۲ تهران از باز بودن تمامی معابر منتهی به اماکن پر تردد و مسیرهای فرعی سطح این منطقه و روان‌سازی ترافیک بزرگراه‌ها خبر داد.

کشت‌پور شهردار منطقه ۲ تهران در پی روان‌سازی ترافیک بزرگراه‌ها و معابر در پی بارش برف که از نخستین ساعات صبح امروز آغاز شده است، گفت: کلیه عوامل حوزه معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ در نواحی ۹ گانه از شب گذشته در سطح منطقه و تمامی سایت‌های برف‌روبی در آمادگی کامل به سر می‌بردند و با آغاز بارش برف در نخستین ساعات صبح امروز اقدام به پاشیدن شن و نمک در معابر منتهی به اماکن پرتردد مانند بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، مساجد، مجتمع‌های تجاری، پل‌های عابر پیاده و مسیرهای فرعی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه کلیه عوامل حوزه معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه با فعالیت شبانه‌روزی در سایت مرکزی ستاد برف‌روبی و ۱۵ سایت فرعی موجود در سطح منطقه، در حال مدیریت و تسهیل تردد شهروندان در معابر هستند، اظهار کرد: در حال حاضر با تعبیه مخازن شن و نمک در سایت‌های برف‌روبی نواحی ۹ گانه و ۶ سایت بزرگراهی تمامی اکیپ‌های خدمات شهری در حال انجام وظیفه هستند.

وی افزود: در سایت‌های برف‌روبی بزرگراه‌های یادگار امام، آیت‌اله هاشمی رفسنجانی، همت، چمران و شیخ فضل اله، مخازن شن و نمک به میزان کافی تعبیه شده است و با استقرار ۱۷ دستگاه ماشین‌آلات مکانیزه، کمپرسی تیغه‌دار، نمک‌پاش و ۲۰ دستگاه کمپرسی مایلر بیست تن، جهت جابه‌جایی کیسه‌های نمک در سایت‌های فرعی و مرکزی، پیش‌بینی‌های لازم در خصوص نحوه مدیریت بارش برف صورت گرفته است.

کد خبر 479149
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha