معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه فعالیت سامانه بارشی فعلی تا ظهر ۲۹ دی در استان ادامه دارد، گفت: از صبح فردا ۳۰ دی دمای هوا کاهش محسوسی خواهد داشت.

آب و هوا

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری، مهرداد قطره اظهار کرد: فعالیت سامانه بارشی فعلی تا ظهر امروز ۲۹ دی در استان ادامه دارد، از صبح فردا ۳۰ دی شاهد کاهش محسوس دمای هوا خواهیم بود.  

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: بیشترین میزان بارش این سامانه در مناطق غربی استان ثبت شده است، در کوهرنگ ۳۵ سانتی‌متر برف جدید ثبت شده و ارتفاع برف کلی در این منطقه به ۹۲ سانتی‌متر رسیده است.  

وی به بارش سال زراعی کوهرنگ که هم‌اکنون به ۴۳۲ میلی‌متر رسیده است، اشاره کرد و گفت: به طور کلی از ابتدای مهرماه تاکنون در استان چهارمحال و بختیاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۲ درصد و نسبت به میانگین بلند مدت ۲۵ درصد کاهش بارش داریم.  

قطره بیان کرد: صبح امروز ۲۹ دی کوهرنگ با دمای ۲ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین نقطه استان بود، در روز چهارشنبه ۲ بهمن  تا اواسط روز پنج‌شنبه ۳ بهمن سیستم بارشی دیگری وارد استان چهارمحال و بختیاری می‌شود که بارش برف و باران را در پی‌خواهد داشت.  

کد خبر 479080

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha