مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴
۰ نفر

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری، از کشف ۳۴۰ تن مواد اولیه پتروشیمی به ارزش ۲۹ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

قاچاق

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، موسی احمدی اظهار کرد: در زمینه طرح بازرسی از انبارهای  شهرستان ری، استان تهران جهت مبارزه با کالای قاچاق، مأموران اداره صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف ری موفق به کشف و شناسایی این انبار در شوراباد بخش کهریزک شدند.

وی اضافه کرد: مأموران در بازرسی از این انبار مقدار ۳۴۰ تن مواد اولیه پتروشیمی قاچاق به ارزش ریالی ۲۹ میلیارد و ۴۱۰ میلیون و ۴۶۰ هزار ریال کشف و ضبط کردند

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری ادامه داد: همچنین در این مورد فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و جریمه برای این پرونده در نظر گرفته شد.

وی گفت: بیشترین تعداد انبارهای استان تهران و حتی کشور در شهرستان ری قرار دارد، کار نظارت و پایش انبارهای این شهرستان کار سختی است که توسط گشت‌های مشترک اداره تعزیرات حکومتی، اداره صمت و اتاق اصناف انجام می‌شود.

احمدی اضافه کرد: اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ری برای مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه ۵ تیم بازرسی به اصناف، انبارها، کارخانه‌ها و مراکز تولیدی اختصاص داده است که به‌صورت مستمر و هماهنگ به بازرسی اقدام می‌کنند.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک‌ میلیون نفر در جنوب پایتخت واقع‌ شده است.

کد خبر 478432

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha