هنرمندان و ورزشکاران با همراهی شهروندان منطقه 2 برای کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان، کمپین « و دوباره رنگ لبخند » و« مهربانی» تشکیل داده‌اند.شهرک بوعلی پنچ شنبه 26 دی از ساعت 14 تا 23 میزبان شماست.

کمک مردمی

همشهری آنلاین- مریم باقرپور: همزمان با زلزله سرپل ذهاب و کرمانشاه با توجه به سکونت و فعالیت چهره های ورزشی و هنری در بخش های مختلف منطقه ۲، کمپین های همیاری زیادی در محله ها شکل گرفت و حالا با بروز سیل در سیستان و بلوچستان و روستاهای آن باز هم هنرمندان و ورزشکاران دست به دست اهالی داده اند تا سیل زدگان از کمک ها محروم نباشند.

در همین راستا «رضا صادقی» خواننده کشور با مشارکت شهرداری ناحیه ۹ منطقه ۲، کمپین «و دوباره رنگ لبخند» را با همراهی سایر خواننده های موسیقی پاپ و هنرمندان راه اندازی کرده است. در این کمپین او و دوستان هنرمندش پنجشنبه ۲۶ دی ماه از ساعت ۱۴ تا ۲۳ در مجتمع نگین فراز شهرک بوعلی حضور خواهند داشت.

«یوسف مزارعی» معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه ۲ گفت: «علاوه بر مشارکت هنرمندان، در مراکز ورزشی هم ورزشکاران پیش قدم شده اند تا برای سیل زدگان کمک کنند. به همین دلیل «پویش مهربانی» را راه اندازی کرده ایم. در این پویش ۵ مجموعه ورزشی منطقه مانند درخشان و شهیدان لشگری، شوشتری، آیدین نیکخواه بهرامی و تیموری به عنوان محل جمع آوری کمک های مردمی غیر نقد مانند پوشاک، پتو، کنسرو و... انتخاب شده که شهروندان می توانند کمک های خود را به مدیران این مجموعه ها تحویل دهند. »

او به مشارکت سراهای محله وایستگاه های ورزش صبحگاهی در پویش مهربانی هم اشاره کرد و گفت: «با توجه به حضور شهروندان در این مراکز با مشارکت مدیران شان پیش بینی شده کمک های مردمی جمع آوری و به سوله مدیریت بحران در محدوده بلوار دریا انتقال یابد تا پس از بسته بندی و در کمترین زمان به مناطق سیل زده ارسال شود. همچنین تاکنون 10 دستگاه وانت نیسان حاوی کمک مردمی از شهرداری منطقه 2 به سوی مناطق سیل زده راهی شده است. »

کد خبر 478417

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha