حسین مرعشی گفت: باید هم اصل حادثه مورد ارزیابی قرار گیرد و هم کسانی که سعی در پنهان کردن این حادثه داشتند و دیر مسئولیت پذیرفتند، پاسخگو باشند. آقایان با این پنهان‌کاری حیثیت کشور را به سخره گرفتند.

حسین مرعشی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، حسین مرعشی فعال سیاسی اصلاح‌طلب در خصوص ابعاد حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی گفت: این حادثه از یک سو پیامدهای انسانی، اجتماعی و سیاسی بسیار مهمی دارد که در جای خودش بسیار مهم و قابل بررسی است، اما یک بعد مهم دیگری هم وجود داشت که جای سوال و تامل دارد، پنهان‌کاری و گزارش ندادن حتی به مسئولان عالی رتبه نظام است، در حالی که باید به مقام‌ها گزارش لحظه‌ای ارائه می‌شد.

وی افزود: از سوی دیگر پدافند ما باید بلافاصله مسئولیت حادثه را برعهده می‌گرفت و باعث استهزای کشور در رسانه‌های بین‌المللی نمی‌شد، این خطای دوم از خطای اول کمتر نیست.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه با اشاره به اهمیت ارزیابی دقیق از حادثه، تصریح کرد: حتما باید هم اصل حادثه مورد ارزیابی قرار گیرد و هم کسانی که سعی در پنهان کردن این حادثه داشتند و دیر مسئولیت پذیرفتند، پاسخگو باشند. آقایان با این پنهان‌کاری حیثیت کشور را به سخره گرفتند.

مرعشی گفت: پنهان کاری در چنین شرایطی مردم را به مسئولان بدبین کرده و اثرات نامناسبی در فضای عمومی کشور دارد.

کد خبر 477718

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۴:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
    0 0
    مردم پس از اطلاع به نظر توجیه شدند