از باشگاه استقلال خبر می رسد انتخاب محمد محمدی برای سرپرستی استقلال نهایی شده و به زودی نامش به عنوان جانشین ستار همدانی رسیما معرفی خواهد شد. گزینه مورد نظر فرهاد هم چون سابقه ای در استقلال ندارد به تایید باشگاه نرسید.

محمدي

همشهری آنلاین_ انتخاب محمد محمدی دروازبان سابق  استقلال و در لیگ های نهم و دهم و هم بازی سابق مجیدی تقریبا نهایی شده و به زودی نام او به عنوان سرپرست جدید آبی ها معرفی خواهد شد. پرویز مظلومی، بهتاش فریبا و سعید رمضانی دیگر گزینه های مطرح شده  هستند که سرمربی و مدیریت باشگاه روی آنها به توافق و جمع بندی نرسیده اند.

فرهاد مجیدی همان طور که پیش از این هم خبرش منتشر شد تمایلی به همکاری مجدد با مظلومی ندارد. سرمربی جوان آبی ها با این بهانه که برای سرپرستی بهتر است یک فرد جوان و مسلط به زبان انگلیسی روی نیمکت باشد با این گزینه های مورد نظر باشگاه برای سرپرستی مخالفت کرد. با این شروط بهتاش فریبا هم شانس سرپرستی استقلال را از دست داد. سعید رمضانی هم که گزینه پیشنهادی  خود مجیدی بود با توجه به اینکه سابقه حضور در استقلال را ندارد و حساسیت پیشکسوتان روی این موضوع توسط باشگاه رد شد.

محمدی که مجیدی هم نظر مثبتی روی او دارد از طرف باشگاه و اسماعیل خلیل زاده پیشنهاد شد وخبر می رسد فرهاد  با سرپرستی او موافقت کرده است. 

کد خبر 477665

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha