چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
۰ نفر

فرهاد مجیدی در مواردی که با اسماعیل خلیل زاده و باشگاه اختلاف نظر داشت با تهدید به استعفا و کناره گیری و انتشار پست در اینستاگرام توانسته مدیران باشگاه را با خودش همراه کرده است. از جمله می توان به ماجرای انتخاب سرپرست تیم اشاره کرد.

فرهاد مجيدي

همشهری آنلاین- یکی از مدیران باشگاه استقلال درباره انتخاب سعید رمضانی به عنوان سرپرست با وجود مخالفت اولیه باشگاه اعلام کرد فرهاد مجیدی به اسماعیل خلیل زاده اعلام کرده بود که اگر با این موضوع موافقت نکند از سرمربیگری این تیم استعفا خواهد داد.

پیش از این اخباری درباره فشار مجیدی به باشگاه برای انتخاب سرپرست مورد نظرش مطرح شده بود اما اینکه فرهاد سرپرست باشگاه را تهدید به استعفا کرده بود موضوع جدیدی است.

جدا از بحث سرپرست، فرهاد مجیدی در برخی موارد مانند نقل و انتقالات،درز کردن اخبار باشگاه،اسپانسر البسه و بحث دستیار های خارجی هم مشکلات و اختلاف هایی با باشگاه داشت و دارد که تا کنون تلاش هیات مدیره جلب رضایت سرمربی جوان است تا حاشیه تازه ای برای استقلال پیش نیاید. اما این که تا پایان فصل این همکاری بدون سر و صدا و اختلاف پیش خواهد رفت موضوعی است که باید صبر کرد و دید.

کد خبر 478481

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha