برنامه فرهاد مجیدی برای فصل آینده قطعی و مشخص نیست. با این وجود در صورتی که او بخواهد به کارش ادامه دهد با برخی سیاست ها و برنامه های باشگاه مخالف است و زیر بار آنها نخواهد رفت.

مجیدی

همشهری آنلاین- یکی از برنامه های احمد سعادتمند تشکیل یا بهتر است بگوییم احیای کمیته فنی باشگاه استقلال است که آخرین فعالیت آن به پایان لیگ هجدهم بر می گردد. یعنی زمانی که بازهم فرهاد مجیدی مسئول فنی تیم بود. پرویز مظلومی، مجید نامجو مطلق، بهتاش فریبا و امیدرضا روانخواه از جمله اعضای این کمیته بودند که در نهایت این کمیته به حاشیه  رفت و تک تک اعضای آن استعفا کردند تا امیر حسین فتحی در اجرای این سیاست مدیریتی ناکام باشد. فرهاد مجیدی هم که آبش با مدیران باشگاه و این کمیته در یک جوب نمی رفت، استقلال را به مقصد تیم ملی امید ترک کرد. اتفاقا در آنجا هم فرهاد با کمیته فنی فدراسیون که بالای سر ش بود به مشکل خورد و استعفا داد.  

درباره فرهاد خبر می رسد که او هنوز برای ادامه همکاری برای فصل آینده و خواسته هایش گفتگو و مذاکره ای با مدیرعامل جدید نداشته است، اما اگر قرارباشد همچنان به کارش ادامه دهد با تشکیل کمیته ای که بخواهد در کارش دخالت کند مخالف است و زیربار این موضوع نخواهد رفت. کمیته که سعادتمند می خواهد اعضای آن را از بین پیشکسوتان انتخاب کرده و کارهای فنی مدیریتی را به آنها واگذار کند تا به اصطلاح کار به شکل تخصصی انجام شود.

کد خبر 502726

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha