معاون آموزشی دانشگاه تهران تعداد دانشجویان جانباخته این دانشگاه را در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی اعلام کرد و از حضور یکی از دانشجویان کنونی این دانشگاه در میان قربانیان خبر داد. 

هواپیمای اوکراینی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر حسین حسینی معاون آموزشی دانشگاه تهران از افزایش تعداد جانباختگان این دانشگاه در سانحه هوایی تهران_کی‌یف به ۱۶ نفر خبر داد و گفت: یکی از جانباختگان این سانحه از دانشجویان فعلی دانشگاه بوده است.

معاون آموزشی دانشگاه تهران با بیان این مطلب اظهار کرد: سانحه هوایی اخیر که موجب از دست دادن جمعی از دانشجویان، نخبگان و دانش‌آموختگان برتر کشور شد، یک حادثه تلخ برای جامعه و به خصوص جامعه علمی به شمار می‌رود. ضمن این‌که این افراد سرمایه‌های بزرگی برای کشور بودند که برای ادامه تحصیل و کسب دانش به کشورهای دیگر و دانشگاه‌های برتر مهاجرت کرده بودند.

دکتر حسینی افزود: بر اساس آماری که اخیرا به دست ما رسیده است، تعداد ۱۵ نفر از فارغ‌التحصیلان و یک نفر از دانشجویان فعلی دانشگاه تهران در سانحه هوایی اخیر در میان جانباختگان بودند.

معاون آموزشی دانشگاه تهران گفت: براساس آماری که اعلام شد نخبگان ازدست‌رفته سانحه هوایی ذخایر ارزشمند کشور از دانشگاه‌هایی همچون صنعتی شریف، علم و صنعت و امیرکبیر بودند و همچنان در حال برآورد آمار ازدستدادگان دانشگاه تهران هستیم.

اسامی دانشجویان و دانش‌آموختگان جان‌باخته دانشگاه تهران در سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی به شرح زیر است:

کد خبر 477364

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • داود TR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۱
    0 0
    خدا همشون رو رحمت کنه. کی میخواد جواب خانواده اینها رو بده؟
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۱
    0 0
    همیشه جامعه علمی با چنین مشکلاتی مواجهه یا به کانادا میرن یا به اون دنیا