رئیس مرکز تشخیص هویت پلیس آگاهی گفت که شناسایی هویت اتباع خارجی جانباخته در سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی از سوی این پلیس انجام خواهد شد و جانباختگان ایرانی نیز از سوی پزشکی قانونی مورد شناسایی قرار خواهند گرفت.

سقوط بوئینگ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ کیوان جدید فرد درباره اقدامات مرکز تشخیص هویت پلیس آگاهی ناجا درپی سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی گفت: عوامل تشخیص هویت پلیس آگاهی ناجا از همان دقایق اولیه وقوع این حادثه دردناک در محل حاضر شدند و تا پایان جمع آوری اجساد و اسناد نیز در محل حضور داشتند.  

وی با بیان اینکه متخصصین این مرکز در آماده باش هستند، گفت: پس از پایان جمع آوری پیکر جانباختگان این سانحه، در هماهنگی با پزشکی قانونی مقرر شد تا هویت جانباختگان ایرانی این سانحه از سوی پزشکی قانونی شناسایی شود و مرکز تشخیص هویت پلیس آگاهی نیز اقدام به تشخیص هویت قربانیانی که از اتباع خارجی بودند، کند.

جدیدفرد افزود: در همین راستا نیز با همکاری پلیس بین‌الملل ناجا اقدامات لازم برای دریافت نمونه‌های ژنتیکی از بستگان جانباختگان انجام خواهد شد و ما نیز اقدامات خود برای تطبیق نمونه‌ها و شناسایی قربانیان را انجام می‌دهیم.

رئیس مرکز تشخیص هویت پلیس آگاهی ابراز امیدواری کرد که با هماهنگی‌های انجام شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوان هویت قربانیان را شناسایی کرد.

کد خبر 476958

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha