با وجود ثبت اسامی مسافران هواپیمای اوکراین که صبح امروز در حومه تهران (شاهدشهر شهریار) سقوط کرد، آمار متناقضی از تعداد مسافران و نیز ملیت‌های آنها در حال انتشار است.

سقوط

به گزارش همشهری آنلاین، ایسنا صبح امروز نوشت که این هواپیما ۹ خدمه و ۷۰ مسافر مرد، ۸۱ زن، ۱۵ کودک و یک نوزاد داشت که همگی جان باختند. ایسنا از قول سخنگوی اورژانس کشور، این تعداد را ۱۷۶ نفر اعلام کرد.

این خبرگزاری ساعت ۱۲:۰۵ امروز نیز نوشت: بررسی لیست مسافران هواپیمای اوکراینی که صبح امروز در جنوب تهران سقوط کرد، نشان می‌دهد که ۳۲ نفر از کل مسافران این هواپیما غیرایرانی و از اتباع ۵ کشور بودند.

ایسنا نوشت: این بررسی‌ها از لیست اعلام شده مسافران استخراج شده و بر اساس بررسی‌ها ۱۱ نفر از مسافران تبعه کشور اوکراین، ۱۰ نفر تبعه کشور افغانستان و ۶ نفر نیز از اتباع کشور کانادا بودند. همچنین ۴ مسافر نیز دارای تابعیت سوئدی و یک مسافر نیز دارای تابعیت انگلیسی هستند.

در عین حال فارس از قول هواپیمایی اوکراین، تعداد مسافران را ۱۶۶ نفر اعلام و تصریح کرده که هواپیمای سقوط‌کرده اوکراینی حامل ۸۲ مسافر ایرانی بوده و بقیه مسافران شامل ۶۳ کانادایی، ۱۱ اوکراینی، ۴ افغانستانی، ۳ آلمانی و ۳ بریتانیایی بوده است.

کد خبر 476740

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha