وزیر خارجه آمریکا در پی تهدیدات ایران برای گرفتن انتقام سخت خون سپهبد «قاسم سلیمانی» دست به دامان عربستان شد و در یک پیام توییتری بر اهمیت روابط ریاض- واشنگتن برای مقابله با ایران تأکید کرد.

پمپئو و بن سلمان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، «مایک پمپئو» وزیر امور خارجه آمریکا در یک پیام توییتری به دیدار با «خالد بن سلمان» معاون وزیر دفاع عربستان اشاره کرد که در رأس هیئتی سعودی، امروز (سه‌شنبه) وارد آمریکا شد.

پمپئو در صفحه توییتر خود در پی اقدام تروریستی واشنگتن در ترور سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای مقابله با ایران دست به دامان عربستان شد.

وی در صفحه توییتر خود نوشت: «من و معاون وزیر دفاع عربستان سعودی در خصوص اقدامات دفاعی برای محافظت از آمریکایی‌ها در خارج از این کشور گفت‌وگو کردم.» پمپئو در ادامه نوشت: «روابط عربستان و آمریکا هنوز برای مقابله با رفتار ثبات‌زدای رژیم ایران و دستیابی به ثبات در خاورمیانه (غرب آسیا) بسیار مهم است.»

خالد بن سلمان امروز (سه‌شنبه) با مایک پمپئو دیدار کرد و در صفحه توییتر خود درباره این دیدار نوشت: «من افتخار دیدار با عالیجناب مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا را داشتم... در حین این دیدار، تحولات منطقه مورد بررسی قرار گرفت.»

معاون وزیر دفاع عربستان همچنان تصریح کرد که با پمپئو درباره اقداماتی برای حفظ امنیت، صلح و ثبات در منطقه و بین‌الملل بحث و گفت‌وگو کردند. وعده ایران برای گرفتن انتقام خون شهید سردار سلیمانی و همرزمانش از آمریکا موجی از ترس و وحشت را به دل آمریکایی‌ها و متحدان منطقه‌ای آن انداخته است.

کد خبر 476333

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha