داستان مدیریت در پرسپولیس این روزها شبیه کودکان دبستانی است که از ترس ننوشتن تکالیف خود به دنبال شریک جرم می‌گشتند

انصاري فرد

همشهری آنلاین- رضا جوکار: تنها یک هفته تا پایان نقل و انتقالات نیم فصل زمان باقی مانده است و همچنان هواداران پرسپولیس در انتظار اولین خرید باشگاه برای نیم‌فصل دوم هستند. اما آنچه که این روزها در این باشگاه می‌گذرد ناتوانی محض در تمام امور است. مصداق این ناتوانی را هم می‌توان در پست دیشب مدیر روابط عمومی پرسپولیس جست و جو کرد.

قدوسی دیشب با توجیهی عجیب در قبال کم‌کاری مدیران باشگاه، از هواداران پرسیده: «کدام یک از تیم‌های مدعی در نیم‌فصل موفق به جذب بازیکن ارزنده شده‌اند که ما نتوانسته‌ایم؟» همین یک جمله برای به تصویر کشیدن بالا تا پایین باشگاهی که روابط عمومی‌اش در راستای سیاست‌های مجموعه‌اش سخن می‌گوید کافی است.

هر چند در جواب حتی این نگاه غلط اندر غلط قدوسی هم باید گفت محمد طیبی و ترکمان مگر راهی سپاهان پرمهره نشدند و یا چه کسی در برابر پیشنهاد تراکتور توانایی نه گفتن دارد؟ ابراهیم توره هم که به زودی راهی تراکتور خواهد شد. اما به لیست این دو تیم مدعی که نگاه می‌کنی همین خریدهای به قول شما نه چندان ارزنده هم از روی بی‌نیازی است.

پرسپولیس را با باشگاه‌هایی که برای جا باز کردن برای خرید جدید از خیر فورچونه و سوگیتا و کومان می‌گذرند قیاس می‌کنید؟ نه برادر جان کالدرون از شما تنها یک آل کثیر خواست که شما همین را هم از خود آل‌کثیر خواستید و او را با بزرگی نام پرسپولیس هر روز راهی باشگاه نفت می‌کنید تا بلکه بار فتح‌الفتوح شما را به دوش بکشد.

راه دور نرویم همین استقلال که تحولات آن را رصد می‌کنید تا مبادا  از برگزاری اردو و خرید بازیکن خارجی و حتی بازگشت مربی خارجی برای لحظه‌ای از آن عقب نمانید، با بازگشت آقاخان و محمد بلبلی، احتمالا لیست خود را با تنها یک مدافع تکمیل خواهد کرد.

داستان مدیریت در پرسپولیس این روزها شبیه کودکان دبستانی است که از ترس ننوشتن تکالیف خود به دنبال شریک جرم می‌گشتند  و مدام از بغل‌دستی‌شان در مورد انجام دادن و یا ندادن  تکالیف می‌پرسیدند و وقتی خیالشان از یک نفر راحت می‌شد نفس راحتی می کشیدند و چشمانشان برق می‌زد.

این یک هفته هم خواهد گذشت و برق چشمانتان کم سو خواهد شد و بعد از آن تنها عملکردتان را با آنچه نکردید خواهند سنجید. آنجا که پرسپولیس باید به مصاف رقیبان تا دندان مسلح آسیایی خود برود. امیدواریم در مورد بازگشت کالدرون یک بار مستقل عمل کنید و تنها عامل حفظ میز و صندلی این‌ روزهای خود را به تهران بکشانید وگرنه آنچه بعد از این اتفاق بیفتد به نام ناتوانی شما نوشته خواهد شد و نه مظلومیتی که از آن دم می‌زنید.

کد خبر 476317

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha