مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱
۰ نفر

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس گفت: روزانه در شیراز یک‌میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر بنزین باکیفیت یورو ۴ عرضه می‌شود، عرضه این محصول گاه دچار نوسان بوده اما هیچ‌گاه قطع نشده‌است.

سوخت

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، امیر بنی‌کریمی  سه‌شنبه ۱۷ دی گفت: نظارت بر جایگاه‌ها دائمی است، همه ­جایگاه‌های شیراز و استان به‌صورت هفتگی ازنظر کمی و کیفی بازرسی ­­و هرماه نیز آزمون کیفیت از آنها گرفته می‌شود و با هرگونه تخلفی نظیر کم‌فروشی، عرضه بنزین نامناسب، خریدوفروش کارت و اختلاط بنزین و سوخت به‌شدت برخورد می‌شود.

وی گفت: بیش از ۹۰ درصد از جایگاه‌های عرضه بنزین در شیراز بنزین با استاندارد یورو ۴ ارائه می‌کنند و همه سوخت یورو ۴ مصرفی در شیراز از پالایشگاه‌های خارج از استان فارس می‌آید، در برخی از مقاطع حتی بنزین باکیفیت یورو ۵ نیز در شیراز توزیع‌شده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس گفت: روزانه ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر بنزین در شیراز مصرف می‌شود که ۷۰ درصد از این بنزین با قیمت یارانه‌ای و کمتر از ۳۰ درصد با قیمت دوم لیتری ۳۰ هزار ریال عرضه می‌شود.

بنی کریمی بر لزوم مراقبت از هوای پاک در شیراز تأکید کرد و گفت: همه جایگاه‌های مبادی جاده‌ای در استان فارس نیز نفت گاز باکیفیت یورو ۴ عرضه می‌کنند، برای مراقبت از هوای پاک بر اساس مصوبه کشوری بنزین یورو ۴ در کلان‌شهرها عرضه می‌شود، جایگاه‌هایی که بنزین و نفت و گاز یورو ۴ توزیع می‌کنند به‌هیچ‌عنوان نمی‌توانند سوخت دیگری عرضه کنند و اگر به هر دلیلی نتوانند بنزین یا گازوئیل یورو ۴ تهیه کنند تا هنگام تأمین سوخت با استاندارد در نوبت هستند.

بر اساس آمارهای موجود مصرف بنزین در شیراز از بیش از ۶ میلیون لیتر در روز با حدود ۱۶ درصد کاهش به ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر رسیده است.

کد خبر 476293

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فارس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha