فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاکید بر این‌که زمان و جغرافیای انتقام خون شهید سپهبد قاسم سلیمانی را ما مشخص می‌کنیم نه دشمنان‌مان، اظهار کرد: پیام ما به دشمنان این است که پیش از آنکه از آنها به سختی انتقام گرفته شود، از منطقه بروند.

علیرضا تنگسیری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، دریادار پاسدار علی تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی در کرمان در جمع خبرنگاران با تاکید بر این‌که حتما انتقام خون سردار سلیمانی از دشمنان گرفته خواهد شد، اظهار کرد: دشمنان خواهند دید که حاج قاسم‌ها انتقامی سخت می‌گیرند، اما زمان و جغرافیای انتقام را ما مشخص می‌کنیم نه دشمنان‌مان.

وی تصریح کرد: پیام ما به دشمنان این است که از منطقه بروند؛ ماندن‌شان هم معضلی برای منطقه است و هم برای‌شان هزینه‌های بسیار سنگینی در بردارد؛ پیش از آن‌که از آنها به سختی انتقام گرفته شود، از منطقه بروند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در پایان خاطرنشان کرد: نیروی دریایی سپاه همیشه آماده و پا در رکاب و گوش به فرمان ولایت است و آمادگی کامل داریم که فرمان ولی امرمان را اجرا کنیم. در دریاها و جزایر آمادگی کاملی داریم و با وضعیتی که پیش آمده آمادگی خود را بیشتر خواهیم کرد.

کد خبر 476282
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شاهین IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    0 0
    من سرباز این مرد بزرگ بوده ام،شجاع،کاردان،مرد عمل،بی ادعا،و خیلی از خصوصیات سردار سلیمانی را داراست،نمونه واقعی اشداء علی الکفار رحماء بینهم.براش آرزوی موفقیت نماییم،حتما داعا کنیم براش
  • هیدا ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
    1 0
    خداوند بزرگ را شکر گذاریم