سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳
۰ نفر

قرار است اولین جلسه تمرینی سرخپوشان از ساعت 12 ظهر امروز آغاز شود، اما شایعه شده بازیکنان ممکن است در این تمرین حاضر نشوند

كالدرون تمرين پرسپوليس

به گزارش همشهری آنلاین، شرایط ادامه همکاری گابریل کالدرون با پرسپولیس لحظه به لحظه پیچیده‌تر می‌شود. در حال حاضر هیچکدام از شروط کالدرون برای بازگشت به تهران محقق نشده و حتی اردوی زمستانی قطر هم که گفته می‌شد باشگاه مقدماتش را فراهم کرده بود، با توصیه سازمان بازرسی لغو شد.

در این شرایط که ظاهرا باشگاه اراده جدی برای ادامه همکاری با مربی آرژانتینی ندارد، طبعا باید روی گزینه‌های جانشینی او تمرکز شود؛ جایی که مثلا اسم یحیی گل‌محمدی خیلی زیاد به گوش می‌رسیده است. با این وجود امروز یکی از نشریات ورزشی مصاحبه‌ای از داود فنایی منتشر کرده که دستیار و دوست همیشگی گل‌محمدی در آن گفته: «شرایط برای حضور ما در پرسپولیس فراهم نیست. باید در مشهد بمانیم و کارمان را با شهرخودرو تمام کنیم.» مهدی تارتار هم که در کمال تعجب اسمش به عنوان گزینه غیررسمی هدایت پرسپولیس مطرح بود، اخیرا برای بازگشت به کار و ادامه همکاری با نفت مسجد سلیمان به توافق رسیده است.

بعد از تاخیری یک روزه در برنامه قبلی و پس از لغو دیدار دوستانه با پیکان، قرار است اولین جلسه تمرینی سرخپوشان برای نیم‌فصل دوم از ساعت 12 ظهر امروز آغاز شود، اما شایعه شده بازیکنان به خاطر عدم دریافت مطالبات فصل قبل‌شان ممکن است در این تمرین حاضر نشوند. باید چند ساعت صبر کرد و دید چه اتفاقی رخ می‌دهد. آنچه مسلم است اینکه در صورت اعتصاب و لغو تمرین امروز از سوی بازیکنان، تیر خلاص به آخرین شانس‌های بازگشت کالدرون به تهران شلیک خواهد شد.

کد خبر 476206

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha