مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران از مصدومیت حدود ۴ هزار نفر در تهران در مراسم تشییع پیکر شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی خبر داد و به ارائه جزئیات درمان و علت مراجعه این تعداد به عوامل هلال احمر پرداخت.

هلال احمر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، شاهین فتحی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران اظهار کرد: روز گذشته بیش از ۱۹۰۰ نیروی عملیاتی هلال احمر استان تهران در پوشش امدادی مراسم تشییع پیکر سردار صلح و امنیت شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش به حدود ۴ هزار نفر خدمت‌رسانی کردند.

فتحی افزود: نیروهای عملیاتی در ۶۱ پست امدادی، ۳ پایگاه درمانی و ۷ مسیر مشخص در قالب ۶۸ تیم امدادی وظیفه پوشش امدادی این مراسم بزرگ را برعهده داشتند. ۴۸ خودروی امدادی ازجمله آمبولانس، اتوبوس‌آمبولانس و موتورسیکلت در این مسیر فعال بودند.

وی با بیان این‌که در این مراسم ۳۹۹۸ نفر دچار مصدومیت شدند، گفت: از این تعداد، ۱۸۳ نفر برای تکمیل فرایند درمان خود با مشارکت اورژانس به مراکز درمانی اعزام و ۲۷۴۹ نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند. همچنین برای ۱۰۶۶ نفر تست اندازه‌گیری فشار خون و قند خون انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران ادامه داد: اعضای جوان این جمعیت در قالب تیم‌های مختلف و به‌ویژه دوچرخه‌سواران تیم سحاب به هم‌وطنان خدمات ارائه کردند. 

کد خبر 476112

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha