دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸
۰ نفر

کاش همیشه جانب انصاف را نگه داریم؛ مخصوصا آنها که ادعای استقلالی بودن دارند و می‌بینند تیم تازه به یک ثبات و آرامش نسبی رسیده است

فرهاد مجیدی

به گزارش همشهری آنلاین، معاون مستعفی باشگاه استقلال بار دیگر حاشیه‌ساز شد و این مرتبه علیه فرهاد مجیدی موضع گرفت. علی خطیر که به عنوان آخرین تیر ترکش مسوولان ایرانی مامور بازگرداندن آندرا استراماچونی به ایران شده بود، درست مثل پرونده سوپرجام در این مورد هم ناموفق ماند و حالا به صرافت طرح بهانه‌های عجیب و غریب افتاده است.

خطیر مدعی شده انتشار قرارداد استراماچونی روند مذاکرات را مختل کرد، در حالی که سرمربی ایتالیایی سه هفته قبل از آن هم باشگاه را سر دوانده بود؛ بدون اینکه قراردادش منتشر شده باشد. استرا حتی همین مذاکرات دوحه را هم که خطیر در موردش حرف می‌زند به کلی تکذیب کرده تا روشن شود با باشگاه مساله اساسی دارد.

در عین حال غیرقابل هضم‌ترین بخش از مواضع خطیر، حمله او به مجیدی است که با تعابیری مثل «فرهاد ول‌کن استقلال نیست» صورت می‌گیرد. اینکه آیا شماره هفت پیشین آبی‌ها گزینه خوبی برای سرمربیگری این تیم بود یا نه یک بحث دیگر است. این را هم بگوییم که مجیدی رفتارهای اشتباه و قابل نقد زیادی در طول سال‌های اخیر داشته؛ اما اگر الان او در این شرایط تیم را جمع نمی‌کرد، چه کسی می‌آمد؟ آبی‌ها تا کی باید منتظر گربه‌رقصانی استراماچونی باقی می‌ماندند؟ به راستی در فاصله حدود 10 روز تا بازی با فولاد و آغاز مسابقات فشرده نیم‌فصل دوم، این بلاتکلیفی چه بر سر تیم می‌آورد؟ به فرض که مذاکرات دوحه به جای چهار روز، چهل روز طول می‌کشید؛ باز می‌ماندید و ناز طرف مقابل را می‌کشیدید؟ همان پنج امتیاز آخر نیم‌فصل اول که به فنا رفت بس نبود؟ مصاحبه تند وریا غفوری علیه استراماچونی و بلاتکلیفی باشگاه را نشنیدید؟

کاش همیشه جانب انصاف را نگه داریم؛ مخصوصا آنها که ادعای استقلالی بودن دارند و می‌بینند تیم تازه به یک ثبات و آرامش نسبی رسیده است.

کد خبر 476102

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha