ضمن اعلام پایان همکاری با آقای استراماچونی و تاکید براینکه باشگاه استقلال دیگر به شرایط سه هفته گذشته بازنخواهد گشت، به اطلاع هواداران عزیز می‌رسانیم که در اسرع وقت سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال معرفی خواهد شد

استراماچوني

به گزارش همشهری آنلاین، بعد از سه روز مذاکره نمایندگان استقلال با وکلای آندرا استراماچونی در دوحه قطر، سرمربی ایتالیایی آبی‌ها در کمال ناباوری هرگونه مذاکره را تکذیب کرد! حالا اما استقلالی‌ها برای دومین بار در یک هفته گذشته به طور رسمی ضمن صدور یک بیانیه، پایان همکاری این باشگاه با استراماچونی را اعلام کرده‌اند.

در بخشی از بیانیه جدید استقلال می‌خوانیم: «باشگاه استقلال از ابتدای همکاری با ایشان، رفتارهای غیرحرفه‌ای و غیرمودبانه را تحمل کرده که شدت این بی‌احترامی‌ها در سه هفته گذشته و در جریان مذاکرات به اوج خود رسیده بود. متاسفانه شیوه رفتاری به گونه‌ای است که مدام باید برای اثبات ادعاهای کذب، اسنادی ارائه شود که احتمال دارد منجر به دردسرهای حقوقی برای باشگاه استقلال شود و طرف مقابل نسبت به این موضوع آگاه است! به همین دلیل ضمن اعلام پایان همکاری با آقای استراماچونی و تاکید براینکه باشگاه استقلال دیگر به شرایط سه هفته گذشته بازنخواهد گشت، به اطلاع هواداران عزیز می‌رسانیم که در اسرع وقت سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال معرفی خواهد شد.»

کد خبر 474920

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha