مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران با بیان‌این‌که تعداد امروز ۱۶ دی ماه مسافران مترو بی‌سابقه بوده است، گفت که تا هر زمان مردم در خیابان‌ها حضور داشته باشند، مترو به خدمات‌رسانی خود ادامه خواهد داد.  

مترو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: مراجعه به ایستگاه‌های مترو تهران از ساعات ابتدایی صبح امروز تاکنون بسیار زیاد بوده و امروز یک روز تاریخی برای مردم ایران و همچنین مترو تهران است، چراکه همه مردم برای بدرقه پیکر قهرمان وطن جمع شده‌اند.

نوبخت افزود: شبکه مترو با تمامی توان کار می‌کند و تا آخر وقت به فعالیت ادامه می‌دهد.

وی درباره ایستگاه‌هایی که بیشترین جمعیت در آنجا حضور دارند، اظهار کرد: ایستگاه‌های نزدیک مسیر اصلی مراسم تشییع بسیار شلوغ است و خیابان‌ها پاسخگوی ازدحام جمعیت نیستند، چه برسد به مترو.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران تاکید کرد: این شرایط را باید با صبر و حوصله بگذرانیم، چراکه ورود این حجم جمعیت به مترو بی‌سابقه بوده و این یک بدرقه تاریخی است.

وی ادامه داد: در مسیر اصلی بدرقه در خیابان انقلاب، دروازه دولت و میدان ولیعصر با ازدحام بسیاری روبه‌رو هستیم و حتی در خط ۵ مترو تهران - کرج نیز با تمام ظرفیت در حال کار هستیم که این نشان‌دهنده حضور پرشور مردم است.

نوبخت گفت: مترو تا هر زمانی که مردم در خیابان‌ها حضور داشته باشند، خدمات‌رسانی را ادامه خواهد داد.

روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران نیز اعلام کرد: هر تعداد اتوبوس که در اختیار این شرکت قرار دارد، در مسیرهای تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی در حال خدمات‌رسانی به شرکت‌کنندگان در مراسم است.

کد خبر 476078

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha