رییس بنیاد شهید شهرستان ری گفت: پیکر مطهر شهید وحید زمانی‌نیا از همرزمان سپهبد سلیمانی روز سه‌شنبه ۱۷ دی ماه پس از تشییع در شهرری، در قطعه ۵۳ گلزار شهدای بهشت زهرا(س) آرام می‌گیرد.

شهید وحید زمانی‌نیا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حسین نصرالله با اعلام این خبر گفت: مراسم تشییع پیکر مطهر شهید وحید زمانی‌نیا از همراهان شهید سپهبد قاسم سلیمانی روز سه‌شنبه از ساعت ۹ صبح از مقابل ستاد فرماندهی سپاه سیدالشهدای استان تهران واقع در بلوار امام حسین(ع) شهرری آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: ‌پیکر مطهر شهید وحید زمانی‌نیا پس از عبور از بلوار امام حسین(ع) و خیابان فداییان اسلام و میدان اصلی شهرری وارد حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) خواهد شد.

وی عنوان کرد: پیکر مطهر این شهید والامقام پس از اقامه نماز و طواف گرد مضجع حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و امام‌زادگان مدفون در این آستان، برای خاکسپاری به قطعه ۵۳ گلزار شهدای بهشت زهرا(س) منتقل و در کنار همرزمان شهیدش آرام می‌گیرد. 

رییس بنیاد شهید شهرستان ری با بیان اینکه شهید وحید زمانی‌نیا» متولد سال ۱۳۷۱ است، افزود: این شهید بزرگوار به مدت سه سال در سوریه مشغول جنگ با گروه‌های تکفیری بود که پس از آن به عنوان محافظ سپهبد شهید قاسم سلیمانی درآمد.

نصرالله یادآور شد: شهدای مدافع حرم که جزو نسل جوان انقلاب هستند به دشمنان نشان دادند که تمام جنگ نرم و تبلیغات‌شان در انقلابی بودن و ولایت مدار بودن جوانان ایران اسلامی خللی وارد نکرده است.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

شهید وحید زمانی‌نیا متولد سال ۱۳۷۱ و ساکن خیابان ۲۴ متری شهرری بود که به تازگی متاهل شده بود. این شهید بزگوار پس از اتمام تحصیلات خود در دانشگاه افسری به عضویت سپاه پاسداران در آمد و از سال ۹۲ به مدت سه سال در جبهه سوریه علیه داعشی‌ها و تکفیری‌ها مبارزه کرد.

کد خبر 476075
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha