استاندار زنجان گفت: تمام تلاش ما در استان این بوده که از نظرات نخبگان و صاحب‌نظران امر توسعه برای تکمیل سند آمایش سرزمین استفاده کنیم.  

آمایش سرزمین

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، فتح‌الله حقیقی، در نشست هم اندیشی بهبود و ارتقای اسناد راهبردی و اجرایی استان که در دانشگاه زنجان برگزار شد، با بیان این‌که سند آمایش سرزمین را امسال آسیب‌شناسی کردیم و با دقت شاخص‌های توسعه احصا شده و باید برای عملیاتی کردن آن، اقدامات لازم را در نظر بگیریم که نقش دانشگاهیان و متخصصان امر بسیار مهم است.  

استاندار با قدردانی از نظراتی که در این هم‌اندیشی بیان شد، گفت: هدف از سند آمایش سرزمین، رشد و توسعه متوازن استان‌هاست و این تکلیفی است که بر عهده دولت گذاشته شده و وظیفه ما مجریان این طرح، اجرای بدون نقص آن است.  

استاندار زنجان از مجری اجرای طرح آمایش سرزمین در استان قدردانی و تأکید کرد: نگاه ما به توسعه استان در همه زمینه‌ها یکسان است و بعد از ۱۳ سال تلاشی که برای تدوین و تکمیل این سند شده، باید هرچه سریع‌تر این سند با بهره‌مندی از دانش نخبگان استان تکمیل شود، چرا که نقشه راه استان بر اساس طرح آمایش سرزمین تنظیم خواهد شد.  

کد خبر 476018

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha