عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم سوگواری سردار مقاومت درمصلی امام خمینی (ره) گفت:سردار شهید قاسم سلیمانی سومین قهرمان بین المللی ایران بعد از امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است.

سردار سلیمانی

همشهری آنلاین-فاطمه عسگری نیا: محسن رضایی  امشب با بیان این مطلب در جمع مردم تهران افزود:" آمریکا اگر می‌دانست شهادت سردار سلیمانی مبنای شکل گیری انقلاب دیگری در ایران می شود هرگز مرتکب چنین خطایی نمیشد. "
او با بیان این که قاسم سلیمانی تنها قهرمان جبهه مقاومت نبود اظهارداشت:"شهید سلیمانی با ایستادگی در برابر تروریسم به یک قهرمان در جبهه مبارزه با تروریسم تبدیل شده است. "
او با بیان اینکهآمریکا دست به بزرگترین قمار در ترور شهید سلیمانی زده گفت: "آمریکا خود را در برابر یک جغرافیای عظیم از خشم قرارداده است و  بزودی با خفت و خواری از منطقه اخراج می شود. "
این عضو مجمع تشخیص مصلحت در ادامه با اشاره به توئیت رئیس جمهور آمریکا مبنی بر هدف قراردادن مراکز فرهنگی ایران گفت:"اولا در مسئله انتقام از شما جدی هستیم و تردید بخود راه نمی دهیم، ثانیا مطمئن باشید مراکز اسرائیل را در منطقه از روی نقشه محو می کنیم. "
رضایی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه آمریکا بدنبال احیای داعش در منطقه است افزود:"در روزهای آتی پرده از مقاصد آمریکایی‌ها برمی‌داریم. "

کد خبر 475851

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha