مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از آمادگی این شرکت برای اتخاذ تدابیر ویژه در اعزام و پذیرش پروازهای فوق‌العاده ویژه هموطنان عزادار برای حضور در مراسم تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی خبر داد.

پیکر سردار قاسم سلیمانی

‌ به گزارش همشهری آنلاین سیاوش امیرمکری در گفت‌وگو با فارس ضمن تسلیت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از آمادگی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برای جابه‌جایی به‌موقع عزاداران از فرودگاه‌های مختلف به تهران برای حضور در مراسم تشییع این شهید بزرگوار خبر داد.

وی ادامه داد: ‌در صورت بالابودن تقاضا آماده پذیرش پروازهای فوق‌العاده بر اساس نیاز شرکت‌های هواپیمایی هستیم.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران افزود: در صورت اعلام نیاز شرکت‌های هواپیمایی، فرودگاه‌ها آماده اتخاذ تمهیدات لازم برای خدمت‌رسانی به پروازهای فوق‌العاده هستند.

پرواز حامل پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی صبح امروز ساعت ۰۴:۳۰ در فرودگاه اهواز به زمین نشست.

پیکر شهید عزیز سردار سلیمانی ظهر امروز، یک‌شنبه، به مشهد مقدس منتقل شد. این پیکر پاک بعد از طواف امام رضا(ع) و تشییع، به تهران آورده می‌شود.

صبح فردا، دوشنبه، پس از تشییع پیکر سردار سلیمانی در تهران، این پیکر مطهر به قم منتقل می‌شود و پس از تشییع، از طریق ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی(ره) راهی کرمان، زادگاه این شهید عزیز خواهد شد؛ روز سه‌شنبه نیز در کرمان تشییع و خاک‌سپاری می‌شود.

کد خبر 475633

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha