مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: ۴۰ تیم از جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی تا روز دوشنبه ۱۶دی آماده باش هستند.

هلال احمر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، رحیم شهریاری افزود: با توجه به اخطارهای هواشناسی خراسان‌جنوبی تا روز دوشنبه ۴۰ تیم به تعداد ۱۶۰ نفر از مجموعه جمعیت هلال احمر استان آماده‌باش هستند. همچنین از شب گذشته در خراسان‌جنوبی ۶ مورد حادثه داشتیم که از این تعداد چهار مورد حادثه جاده‌ای، یک مورد خدمات حضوری و یک مورد نیز گرفتار شدن در برف و کولاک بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی ادامه داد: ۹ تیم به تعداد ۱۹ نفر برای رسیدگی به حوادث اعزام شدند که در مجموع در این حوادث ۲۶ نفر آسیب دیدند که نیروهای هلال احمر برای‌کمک به آنان اقدام کردند.

وی تصریح کرد: برخورد یک دستگاه پراید با یک تریلی در سمت شوسف، واژگونی یک خودرو در محور نهبندان در نزدیکی مسجد حضرت ابوالفضل (ع)، واژگونی یک خودروی پراید در مهیاباد و گرفتار شدن دو دستگاه خودرو در برف و کولاک از جمله حوادث از شب گذشته بوده است.

شهریاری گفت: بیشتر حوادث استان در شب گذشته در نتیجه شرایط خاص جوی رخ داده است. همچنین در شب گذشته زلزله‌ای در سمت شهرستان درمیان داشتیم که در این راستا سه تیم ارزیاب برای بررسی و ارزیابی خسارت‌ها اعزام شدند که خوشبختانه اتفاق خاصی در آن شهرستان رخ نداده بود.

کد خبر 475584

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha