معاون جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از امدادرسانی نیروهای هلال احمر به ۵۳ مورد حادثه‌دیده در هفته گذشته خبر داد و اظهار کرد: شهرستان نهبندان با پنج مورد حادثه در هفته گذشته بیشترین میزان حوادث را داشته است.

هلال احمر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمدحمزه اسعدزاده، شنبه ۱۲ مهر به خبرنگاران رسانه‌های گروهی گفت: طی این مدت نیروهای هلال احمر استان به ۱۷ مورد حادثه امدادرسانی کرده‌اند. ۱۴ مورد از این مأموریت‌ها در حوادث جاده‌ای، یک مورد حضوری، یک مورد شهری و یک مورد کوهستان بوده است. در این مأموریت‌ها به ۵۳ حادثه‌دیده امدادرسانی شده است، ۴۷ نفر از حادثه‌دیدگان در حوادث جاده‌ای، سه مورد در حوادث شهری، یک مورد کوهستان و دو مورد به صورت حضوری خدمات گرفته‌اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان این‌که ۶۲ نیروی عملیاتی در قالب ۲۷ تیم به این حوادث امدادرسانی داشته‌اند، یادآور شد: ۲۶ دستگاه خودروی امدادی در این حوادث به‌کارگیری شده است. در این مدت دو مورد عملیات رهاسازی توسط نیروهای هلال احمر انجام شده است، حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی همچون گذشته تعداد قابل‌توجهی را به خود اختصاص داده که کاهش آن نیازمند توجه هر چه بیشتر از سوی رانندگان است.  برخورد زنجیره‌ای سه دستگاه خودرو سواری در ساعت ۱۸:۵۰ دقیقه جمعه ۱۱ مهرماه از جمله حوادث مهم و دلخراش هفته گذشته است. این حادثه در کیلومتر ۳۴ محور شوسف به سربیشه رخ داده و ۱۵ حادثه دیده و ۱۱ مصدوم بر جای گذاشته است.

وی از واژگونی یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۴۹ محور نهبندان- زاهدان خبر داد و گفت: این سانحه نیز ۷:۳۸ دقیقه جمعه به وقوع پیوسته است. این حادثه یک فوتی و پنج مصدوم بر جای گذاشته است که مجروحان توسط نیروهای امدادی برای درمان به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

کد خبر 554229

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha