مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز از امکان استفاده خانواده‌های زندانیان از خدمات تفریحی، ورزشی، سالن‌های اجتماعات، مراکز آموزشی و سایر خدمات حمایتی شهرداری تهران خبر داد.

زندانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، جبار باقری مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز در جلسه هماهنگی تفاهمنامه‌های منعقد شده میان انجمن حمایت زندانیان مرکز با مناطق شهرداری تهران که با حضور مسئولان و کارشناسان انجمن حمایت از زندانیان و مدیران و نمایندگان ۸ منطقه از شهرداری تهران در راستای حمایت از خانواده‌های زندانیان برگزار شد،‌ گفت: از اواخر سال گذشته مذاکراتی با سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران و مناطق متعددی از شهرداری انجام گرفت که در نهایت تفاهم‌هایی در زمینه ارائه خدمات شهرداری به خانواده‌های زندانیان منعقد شد.

باقری بیان کرد: اغلب خانواده‌های زندانیان در معرض آسیب هستند و مسئولیت اجتماعی حکم می‌کند برای پیشگیری از وقوع جرم، آحاد جامعه یاریگر هم باشند. انجمن حمایت از زندانیان نیز از همه اقشار و اشخاص حقیقی و حقوقی برای حمایت از این خانواده‌ها دعوت می‌کند. بر این اساس، سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران و مناطق مختلف شهرداری به یاری انجمن حمایت زندانیان برای کمک به خانواده‌های تحت پوشش آمده‌اند. 

وی ادامه داد: بر اساس تفاهمنامه شهرداری و انجمن حمایت از زندانیان، خانواده‌های زندانیان می‌توانند با معرفی از طریق انجمن به شهرداری‌های مناطق بیست و دوگانه تهران از خدمات شهرداری‌های مناطق بهره‌مند شوند.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز درباره خدمات قابل ارائه شهرداری به خانواده زندانیان گفت: تعاملات خوبی با شهرداری صورت گرفته و خانواده‌ها می‌توانند از خدمات تفریحی، ورزشی، سالن اجتماعات، مراکز آموزشی و نیز تبلیغات محیطی برای معرفی بیشتر انجمن و سایر خدمات حمایتی استفاده کنند. اما تمرکز انجمن بر آموزش و توانمندسازی اقتصادی این خانواده‌هاست چون با خودکفایی آنها زمینه جرم به طور چشمگیری کاهش پیدا می‌کند.

کد خبر 475576

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha