مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم گفت: تعطیلی دانشگاه‌ها در روز دوشنبه (۱۶ دی) برای شرکت در مراسم تشییع پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، بر عهده خود دانشگاه‌ها گذاشته شد.

دانشگاه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، علیرضا عبداللهی‌نژاد گفت: با توجه به شروع برگزاری امتحانات در برخی دانشگاه‌ها، تعطیلی آنها در روز دوشنبه با هماهنگی معاونت آموزشی وزارت علوم بر عهده خود دانشگاه‌ها گذاشته شده است.

وی اظهار کرد: دانشگاه‌هایی که امکان تعطیل کردن دارند، می‌توانند صبح تا ظهر یا کل روز دوشنبه را تعطیل اعلام کنند تا دانشجویان بتوانند در مراسم سوگواری سردار سلیمانی شرکت کنند.

  • تعطیلی دانشگاه‌ها

از صبح امروز ۱۴ دی تاکنون تعدادی از دانشگاه‌های استان تهران روز دوشنبه (۱۶ دی) را به دلیل برگزاری تشییع پیکر سردار سپهبد قاسم سلیمانی تعطیل اعلام و برنامه‌های امتحانی آن را روز را لغو کرده‌اند و امکان دارد که تا پایان امروز بر تعداد این دانشگاه‌ها افزوده شود.

دانشگاه‌ الزهرا روز دوشنبه ۱۶ دی تعطیل است. دانشگاه علامه طباطبایی نیز طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به منظور تجلیل از مقام شامخ این شهید بزرگوار و با هدف تسهیل شرکت استادان و دانشجویان در مراسم تشییع پیکر پاک سردار سلیمانی، برنامه برگزاری امتحانات پایان ترم از روز دوشنبه ۱۶ دی به روز پنجشنبه ۱۹ دی در همان ساعت تغییر پیدا می‌کند.

معاونت آموزشی دانشگاه تهران نیز از تعطیلی واحدهای مستقر در پردیس مرکزی دانشگاه تهران در صبح روز دوشنبه به دلیل برگزاری مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی خبر داد.

معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز اعلام کرد: همه آزمون‌های روز دوشنبه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران لغو می‌شود و زمان مقتضی به دانشجویان اعلام خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز با صدور بخشنامه‌ای تغییر در برنامه امتحانات واحدهای این دانشگاه را در ۱۲ استان کشور اعلام کرد.

تمامی دانشگاه‌های غیرانتفاعی نیز در روز دوشنبه ۱۶ دی‌ به دلیل تشییع پیکر سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس تعطیل است.

کد خبر 475455

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha