رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بخشنامه‌ای تغییر در برنامه امتحانات واحدهای این دانشگاه را در ۱۲ استان کشور به منظور شرکت در مراسم تشییع پیکر شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی اعلام کرد. 

تعطیلی دانشگاه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی رئیس این دانشگاه، با ابلاغ بخشنامه‌ای، به تمام روسای استانی دانشگاه آزاد اسلامی و واحدهای جامع مستقل، ضمن تسلیت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، اعلام کرد که به منظور تجلیل مقام شامخ این شهید بزرگوار و شرکت در مراسم تشییع پیکر ایشان در شهرهای تهران، مشهد و کرمان، برنامه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های زیر تغییر پیدا می‌کند.

بر اساس این بخشنامه، امتحانات استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی در روز یکشنبه ۱۵ دی‌ماه برگزار نمی‌شود و به روز پس از آخرین امتحان (با نظر رئیس استان) منتقل می‌شود.

امتحانات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های تهران، قم، البرز، مازندران و مرکزی در روز دوشنبه ۱۶ دی‌ماه برگزار نمی‌شود و با نظر رئیس استان، به روز پس از آخرین امتحان منتقل می‌شود.

همچنین امتحانات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان و هرمزگان در روز سه‌شنبه ۱۷ دی‌ماه برگزار نخواهد شد و به روز پس از آخرین امتحان (با نظر رئیس استان) منتقل می‌شود.

در این بخشنامه تاکید شده است که سایر استان‌ها با پیشنهاد شورای فرهنگی مرکز استان می‌توانند برای شرکت در مراسم تشییع و جابه‌جایی امتحانات در چارچوب یادشده برنامه‌ریزی کنند.

  • تعطیلی دانشگاه‌های غیرانتفاعی در روز دوشنبه

علی آهون‌منش رئیس اتحادیه دانشگاه‌های غیرانتفاعی نیز به فارس گفت: تمامی دانشگاه‌های غیرانتفاعی در روز دوشنبه ۱۶ دی‌ ماه به دلیل تشییع پیکر سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس تعطیل است.

وی درباره امتحانات دانشجویان در تعطیلی روز دوشنبه توضیح داد: امتحانات روز دوشنبه دانشجویان با هماهنگی روسای دانشگاه‌ها و دانشجویان در روز آخر امتحانات برگزار می‌شود. 

آهون‌منش اظهار کرد: دانشگاه‌های غیرانتفاعی نوبت بعدازظهر امروز در استان اصفهان نیز تعطیل است.

وی گفت: تعطیلی سایر دانشگاه‌های غیرانتفاعی به تصمیم مقامات استانی بستگی دارد. 

کد خبر 475337

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha