باید دید واقعا اقدام عملی برای جذب این بازیکن صورت گرفته یا صرفا قرار است شایعه استخدام او، شوک تغییر کادرفنی را کمرنگ کند.

آنتونی استوکس

به گزارش همشهری آنلاین، برخی رسانه‌های انگلیسی امروز از تلاش باشگاه استقلال برای جذب آنتونی استوکس خبر داده‌اند؛ داستانی که اصلا جدید نیست و همشهری آنلاین هم چند روز پیش گزارشی در این مورد منتشر کرد. حالا اما موضوع ابعاد تازه‌ای پیدا کرده؛ هرچند باید دید واقعا اقدام عملی برای جذب این بازیکن صورت گرفته یا صرفا قرار است شایعه استخدام او، شوک تغییر کادرفنی را کمرنگ کند.

آنچه مسلم است اینکه استوکس مهاجمی با کیفیت بالا است که در تراکتورسازی هم فوق‌العاده کار کرد، اما او به هیچ وجه تابع نظم و انضباط تیمی نیست. استوکس غیر از انبوهی از مشکلات شخصی در زندگی خصوصی‌اش، در زمینه حرفه‌ای هم اهل جنجال و بی‌قیدی است. این مهاجم ایرلندی هر بار برای گذراندن تعطیلات از ایران خارج می‌شد، دیر به تبریز برمی‌گشت و نهایتا هم یک بار رفت و دیگر برنگشت!

به هر حال در شرایطی که استقلالی‌ها به تازگی سر ماجرای استراماچونی طعم گس جدایی در نیمه‌راه موفقیت را چشیدند، حالا ممکن است جذب استوکس هم برای آنها همین نقش را ایفا کند. اگر هم واقعا مذاکره و توافقی در کار است، چه خوب که یک قرارداد بسیار محکم با در نظر گرفتن همه جزییات و جوانب بسته شود.

کد خبر 475100

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha