استقلالی‌ها که بیش از سه هفته است درگیر ماجرای استراماچونی هستند حالا سراغ بازیکنی رفته‌اند که هر بار از ایران خارج می‌شد تضمینی برای بازگشتش نبود.

استوکس

به گزارش همشهری آنلاین، در حالی که هنوز تکلیف مذاکرات باشگاه استقلال به استراماچونی نهایی نشده خبر می رسد این باشگاه مذاکرات خود را برای به خدمت گرفتن بازیکنان آغاز کرده است.  اما خبر عجیبی که امروز در رسانه ها منتشر شده پیشناد این باشگاه به آنتونی استوکس مهاجم جنجالی و سابق باشگاه تراکتور است.

این بازیکن که طی مدت حضورش در تراکتور اگر چه به لحاظ فنی کیفیت بالایی داشت اما نشان داد به شدت مستعد قرار گرفتن در حاشیه است. استوکس هر بار که از ایران خارج می‌شد هواداران تراکتور تصور می‌کردند او شاید برای همیشه رفته است. بار آخری که استوکس از ایران رفت سرمربی این تیم یعنی تقوی برای راضی کردن این بازیکن برای بازگشت به لندن رفت و او را با خود به تهران آورد. البته آخرین خبرسازی استوکس هم به ماجرای حکم بازداشت او به دلیل آزار جنسی مربوط می‌شود. با این حال با توجه به ماجرای استراماچونی و خروج ناگهانی او از ایران حالا باید دید این بازیکن که ید طولایی در این دست مسائل دارد با چه دیدگاهی در لیست خرید استقلال قرار گرفته است.

کد خبر 474468

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha