استقلال از ابتدای فصل یک جای خالی برای خرید مهاجم خارجی کنار گذاشته بود که این خرید انجام نشد تا این جای خالی دست نخورده باقی بماند. با مصدومیت داریوش شجاعیان و زمان بازگشت او که فروردین و اردیبهشت سال آینده تخمین زده می شود این بازیکن هم از لیست خارج خواهد شد. به این ترتیب تا اینجا 2 جای خالی در لیست بزرگسالان استقلال موجود است.

استقلال

همشهری آنلاین- استراماچونی برای نیم فصل به دنبال تقویت استقلال است و طبق خبر های رسیده 3 تا 4 بازیکن جدید قرار است به این تیم اضافه شوند. با توجه به این موضوع، لیست مازاد آبی‌پوشان با کنار گذاشتن یک تا 2 بازیکن بزرگسال برای ورود خریدهای جدید آماده می‌شود. 

استقلال از ابتدای فصل یک جای خالی برای خرید مهاجم خارجی کنار گذاشته بود که این خرید انجام نشد تا این جای خالی دست نخورده باقی بماند. با مصدومیت داریوش شجاعیان و زمان بازگشت او که فروردین و اردیبهشت سال آینده تخمین زده می‌شود این بازیکن هم از لیست خارج خواهد شد. به این ترتیب تا اینجا 2 جای خالی در لیست بزرگسالان استقلال موجود است.

اگر قرار بر انجام 4 خرید جدید باشد آن‌وقت باید نام 2 بازیکن بزرگسال از لیست خارج شود. گزینه اول مشخص شده است. میلاد باقری مدافع 24 ساله فصل گذشته مس کرمان که در نیم‌فصل اول حتی یک دقیقه هم به او فرصت بازی داده نشد تا مشخص شود استراماچونی اعتقادی به او ندارد. باقری خودش هم درخواست جدایی داده تا به احتمال زیاد اولین جدا شده استقلال باشد. البته استقلالی ها به دنبال واگذاری قرضی این مدافع جوان هستند.

مرتضی تبریزی دیگر گزینه جدایی است. صحبت هایی درباره معاوضه این وینگر هم شنیده می شود.علی دشتی که در نیم فصل چندان فرصت بازی به او نرسید و به دلیل پرداخت نشدن مطالبات مالی‌اش حسابی شاکی است هم باشگاه را تهدید به جدایی و فسخ قرارداد کرده است. با توجه به شرایط و بحث اضافه شدن یک هافبک و مهاجم جدید بعید است کادر فنی استقلال مخالف جدایی احتمالی دشتی باشد.

 محمد بلبلی که قرار است به لیست استقلال اضافه شود سهمیه زیر 23 سال است ، اما اگر استراماچونی رضایت به بازگشت مرتضی آقاخان بدهد این بازیکن یکی از جاهای خالی در لیست بزرگسالان تیم را پر خواهد کرد. محسن کریمی هم که قرار است نامش از لیست خارج شود یکی از 3 سهمیه زیر 25 سال استقلال محسوب می‌شود و رفتن و یا ماندن او ،  تغییری در لیست بزرگسالان استقلال ایجاد نخواهد کرد.   

کد خبر 472675

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha