چهارشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۷:۲۵
۰ نفر

در مبادلات روز چهارشنبه ۱۴ فروردین سهام شرکت‌های پارس‌خودرو و زامیاد در صدر تقاضای خرید جای گرفتند.

به گزارش خبرنگار همشهری، معاملات بورس تهران در حالی پیگیری شد که سهامداران برای خرید سهام شرکت‌های زامیاد و پارس خودرو صف بستند، به طوری که حجم تقاضا برای خرید زامیاد با 321 تقاضا به 3میلیون سهم رسید.

سهامداران تمایل داشتند تا هر سهم زامیاد را به قیمت 210تومان خریداری کنند. حجم صف‌های خرید شرکت پارس خودرو نیز تا پایان دادوستدها با 344تقاضا به 7/1 میلیون سهم رسید و در نهایت 47نفر موفق شدند 3/2میلیون سهم این شرکت را به قیمت 180تومان خریداری کنند.

به غیر از شرکت‌های زامیاد و پارس‌خودرو، شرکت تراکتورسازی ایران نیز با استقبال بازار مواجه شده بود و 367 تقاضا برای خرید 5/3میلیون سهم تراکتور در کارگزاری‌ها به ثبت رسید.

سهامداران بورس تهران تا پایان مبادلات 6/18میلیون سهم به ارزش 98هزار میلیون ریال خریداری کردند که از این میزان 8/2میلیون سهم به شرکت فولاد مبارکه اصفهان اختصاص یافت و این شرکت درصدر جدول معاملات قرار گرفت. این تعداد سهام توسط 60نفر خریداری شد.

همچنین شرکت‌های سنگ‌آهن گل‌گهر، ملی صنایع مس ایران و چادرملو هر کدام به ترتیب با 97، 95 و 76خریدار رتبه‌های اول تا سوم پرطرفدارترین سهام بورس را از آن خود کردند.

کد خبر 47504

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز