طعنه وریا به بازنده شدن استقلال در سوپرجام سال گذشته است.

وریا غفوری

به گزارش همشهری آنلاین، در حالی که چهارمین روز از مذاکرات دوحه برای بازگرداندن آندرا استراماچونی به استقلال در جریان است و این بلاتکلیفی همه را کلافه کرده، سرانجام وریا غفوری به عنوان کاپیتان استقلال به حرف آمد و آنچه از مدتها قبل در سینه‌اش بود را به زبان آورد. غفوری گفت: «به استراماچونی التماس کردیم بیاید، اما برای او مهم نبود. شخصا دیگر امیدوار نیستیم این مربی برگردد. او حق داشت قراردادش را فسخ کند، اما در این ماجرا خیلی چیزها را نادیده گرفت.»

از خیلی وقت پیش گفته می‌شد وریا و سایر بازیکنان از رفتار استراماچونی در ترک ناگهانی تیم شاکی هستند و فقط از ترس هواداران جرات ابراز آن را ندارند، اما غفوری سرانجام حرفش را زد.

نکته دیگر مربوط به متلک وریا به علی خطیر می‌شد. کاپیتان استقلال که به هیچ‌وجه رابطه خوبی با معاون مستعفی باشگاه ندارد، در واکنش به اینکه خطیر مامور مذاکره برای بازگرداندن استراماچونی شده گفت: «به هر حال چهار روز است که این داستان راه افتاده، اما هنوز به نتیجه نرسیده. فقط امیدوارم مثل قصه سوپرجام نشود.»

طعنه وریا به بازنده شدن استقلال در سوپرجام سال گذشته است که با تبلیغات فراوان از سوی خطیر در دادگاه عالی ورزش پیگیری شد، اما نتیجه نداد و این دادگاه بین‌المللی در سوییس هم پرسپولیس را برنده دانست!

کد خبر 474804

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha