رئیس شورای شهر تهران با استقبال از رویکرد مدیریت شهری در اجرای پروژه‌های کوچک مقیاس محله‌ای، گفت: در شرایطی که مشکلات بودجه‌ای وجود دارد، لازم است طوری برنامه‌ریزی و کارها پیش برود که مردم واقعاً حس کنند که دارد کاری انجام می‌شود.

محسن هاشمي

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در آیین افتتاح پروژه‌های شهری شمال غرب تهران که صبح امروز چهارشنبه در محل مجموعه ورزشی شهدای فرحزاد برگزار شد، گفت: اجرای پروژه‌های کوچک مقیاس محله‌ای که امروز در منطقه ۲ شهرداری تهران افتتاح شد، می‌تواند حال دل مردم را خوش کرده و به افزایش کیفیت زندگی شهروندان کمک کند.

رئیس شورای شهر تهران افزود: مشکلات بودجه‌ای شهرداری‌ها قابل درک است اما همانند کاری که در منطقه ۲ در حوزه پروژه‌های کوچک مقیاس آغاز شده و ادامه خواهد داشت، لازم است پروژه‌ها را به تدریج و بر اساس اولویت‌های شهر تهران و آنچه که مردم از مدیریت شهری انتظار دارند، کلید زد تا مردم هم واقعاً حس کنند که دارد کاری انجام می‌شود.

وی با یادآوری اینکه امروز یکی از انتظارات مردم از مدیریت شهری، داشتن شهری آراسته و عاری از ترافیک‌های این‌چنینی و آلودگی هوا است، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود طرح‌های توسعه‌ای حمل و نقل عمومی به گونه‌ای باشد که این امکان در دسترس شهروندان در کلیه مناطق باشد که خوشبختانه قرار است در منطقه ۲ هم فعالیت‌های چشمگیری در این خصوص انجام شود.

محسن هاشمی همچنین تاکید کرد که باید به سمتی برویم تا دیگر زباله‌ها از مناطق خارج نشود و بازیافت زباله در هر منطقه صورت گیرد.  

رئیس شورای شهر تهران در بخش دیگر سخنانش با قدرانی از شورایاران محدوده فرحزاد بخاطر انتقال مشکلات این محدوده به شورای شهر، حل مسائلی نظیر معضل سندهای زمین‌های این منطقه را نیازمند کمک‌های فرامنطقه‌ای نظیر افزایش همکاری مسؤولان سازمان ثبت اسناد دانست و گفت: اماکن مسکونی محدوده فرحزاد نیازمند ساخت‌وساز جدید است که حرکت اساسی و چشمگیر در این حوزه نیازمند تقویت همکاری‌های چند دستگاهی است.

کد خبر 474704

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha