مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
۰ نفر

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از ثبت ۵۵۴ مورد تخلف در نانوایی‌های این استان در ۹ ماه گذشته خبر داد.

نانوایی

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از فارس، مهدی یحیایی در جلسه کارگروه آرد و نان سمنان اظهار کرد: در راستای اهداف و مصوبات کارگروه و به‌منظور نظارت ویژه‌ بر کیفیت و کمیت نان‌های تولیدی، ۱۰ هزار و ۳۶۵ مورد بازرسی از واحدهای نانوایی استان سمنان در ۹ ماه گذشته سال جاری انجام‌گرفته است.

وی با تأکید بر ضرورت افزایش نظارت و بازرسی‌ها از واحدهای خبازی استان سمنان گفت: با واحدهایی که قوانین نظام صنفی و مشتری مداری را رعایت نمی‌کنند و نان‌های بی‌کیفیت به مردم عرضه می‌دارند، به‌شدت برخورد می‌شود.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: از این تعداد بازرسی صورت گرفته، ۵۵۴ فقره پرونده تخلف با عناوین کم‌فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد، عدم رعایت ساعات کاری و... تشکیل‌شده است.

یحیایی ارزش ریالی این تعداد پرونده را بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این پرونده‌ها برای بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی معرفی‌شده‌اند.

وی ارتقای کیفیت نان و برگزاری گشت‌های مشترک بازرسی را از مهم‌ترین اهداف کارگروه آرد و نان استان سمنان عنوان کرد و گفت: به‌منظور بهبود کیفیت نان‌های تولیدی در این استان در سال جاری، حدود یک هزار و ۵۰۰ نفر ساعت از متصدیان واحدهای خبازی آموزش‌های لازم را دیده‌اند.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بیان کرد: هم‌استانی‌ها می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در نانوایی‌های این استان ازجمله کم‌فروشی، عدم رعایت ساعت کاری، گران‌فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد و... موارد را از طریق سامانه تلفن ۱۲۴ ستاد خبری این سازمان گزارش دهند.

کد خبر 474302

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha