وزیر آموزش و پرورش درباره وضعیت معلمان و دانش‌آموزان بازداشتی در حوادث آبان، گفت: طبق آخرین آمار و گزارشات مشکل دانش‌آموزان، معلمان و برخی کارکنان در سراسر کشور که دچار مسئله شده بودند، حل شده است.

محسن حاجي ميرزايي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محسن حاجی میرزایی در پاسخ به اینکه آیا آماری از معلمان بازداشتی در حوادث آبان ماه دارید یا خیر؛ اظهار کرد: آخرین آمار و گزارشی که دریافت کردم نشان می‌دهد مشکل دانش‌آموزانی که دچار مسئله شده بودند، حل شده است.

وزیر آموز و پرورش افزود: همچنین مسئله معلمان و برخی کارکنان در سراسر کشور حل شده است. موردی به من مبنی بر آنکه افرادی در این زمینه دچار مشکل جدی شده باشند، گزارش نشده است.

وی در پاسخ به اینکه شنیده شد برخی دانش‌آموزان را در مدرسه بازداشت کرده‌ بودند نیز گفت: گزارشی در این باره نداریم و قطعا کار درستی نیست. هیچ کسی اجازه ندارد به این دلایل وارد محیط آموزشی شود. قطعا مراقبت می‌کنیم که این اتفاق نیفتد.

وزیر آموزش و پرورش درباره تحصن معلمان نیز با بیان اینکه انگیزه‌ای در معلمان نمی‌بینیم که نیاز به تحصن وجود داشته باشند، اظهار کرد: در این مدت کوتاه خدمات خوبی به فرهنگیان ارائه شده است که از جمله آنها می‌توان به رتبه‌بندی معلمان، طرح مسکن فرهنگیان و بیمه تکمیلی آنها اشاره کرد.

کد خبر 474193
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha