سخنگوی قوه قضائیه در خصوص ناتوانی مالی برخی بازداشت‌شدگان حوادث اخیر در تامین وثیقه و بازداشت نوجوانان و همچنین خانواده پویا بختیاری توضیح داد.

پویا بختیاری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه صبح امروز ۱۰ دی‌ماه در هفدهمین نشست خبری خود در پاسخ به سوالی درخصوص تامین وثیقه از سوی خانواده بازداشت‌شدگان اغتشاشات اخیر گفت: برای تامین وثیقه به توان افراد توجه نمی‌شود، بلکه میزان جرم و شخصیت فرد را مورد بررسی قرار می‌دهند.

اسماعیلی ادامه داد: در خصوص بازداشت‌شدگان این حوادث تاکید شده است که سریع‌تر رسیدگی شود، به خصوص در مورد نوجوانان. ۲ تا ۳ نفر در کانون‌های اصلاح و تربیت بودند و بقیه آزاد شدند. قرار بود این تعداد هم آزاد شوند.

سخنگوی قوه قضائیه در خصوص بازداشت خانواده پویا بختیاری نیز گفت: ما کاری به خانواده افراد نداریم، اما در مواقعی که جریان ضد انقلاب به برخی افراد وصل شده و آنها را به اقدامات مجرمانه تشویق می‌کند و این افراد امنیت کشور را به خطر می‌اندازند، چاره‌ای نیست که ورود کنیم.

وی افزود: در این خصوص شورای تامین، اتفاق نظر دادند که اقدام انجام شده علیه امنیت کشور است و قوه به نظرشان احترام گذاشت. البته خرسندیم تلاش‌های ضد انقلاب در مردم بی‌اثر بود.

کد خبر 474514

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha