گزارش صداوسیما درباره پویا بختیاری را در این ویدئو ببینید. خبرگزاری مهر شب گذشته از بازداشت خانواده او خبر داده بودند.

به گزارش همشهری آنلاین، یک منبع مطلع به مهر گفت: دشمنان ملت شریف ایران که از تروریسم اقتصادی و تشدید تحریم‌ها طرفی نبسته و تمام تلاش خود را به موج سواری بر اعتراضات آبان ماه امسال معطوف کرده و شکست سختی را متحمل شدند، همچنان برای استمرار اغتشاشات، سناریوی نخ نما شده کشته سازی و استفاده ابزاری از معدود خانواده‌های قربانیان این پروژه را دنبال می‌نمایند.

این منبع آگاه افزود: یکی از این خانواده‌ها که فرزندشان در اغتشاشات اخیر به صورت مشکوکی کشته شد، خانواده پویا بختیاری بود که علیرغم دعوت و صحبت با ایشان، در روند پروژه ضدانقلابی ورشکستگان فراری قرار گرفته و فعالانه بر اقدامات ساختار شکنانه خود اصرار ورزیدند. لذا با حکم قضائی و در راستای صیانت از نظم و امنیت مردم شریف و خسارت دیده و نیز به منظور جلوگیری از تداوم پروژه کشته سازی و تکرار اقدامات مسلحانه علیه مردم، این عناصر بازداشت شدند.

کد خبر 473078

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 9
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • لیلی IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
    3 9
    بدون شرح
  • IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
    39 19
    خدا وکیلی اگر فرزند خودتان هم اینطور به قتل رسیده بود،باز این حرفها را می زدید؟پس به جای لین همه اراجیف و خزعبلات از خدا بترسید و به فکر درمان و اصلاح خود باشید.
  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
    26 12
    مطلبی که خبر سراسر دروغ ۲۰و۳۰رفت ،جزتولید خشونت درجامعه چیز دیگری نبود
    • حسینی IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
      20 20
      بنظرمن بهتره کار یک جوون الاف رو که به بهانه اعتراض کلی آدمارو به خاک سیاه نشونده رو بی خود مهم‌ جلوه ندین توی این وحشی بازی کلی سرمایشون از دست دان کلی زندگیشون به آتیش کشید کلی بیکار شدن حالا شما بگو خودتو بگذار جای کسی که باهزار قرض وقوله مغازه زده بوده و خرج زن وبچشو میگذرونده یه باره همچیش نابود شد بهتره بجای این حرفهای صد من یه غاز به بچه هاتون یاد بدین توی این شلوغ پلوغیها نپرن تو خیابون .
    • م.رضایی IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
      17 22
      خداوکیلی اگه تو جای خانواده شهید مرتضی ابراهیمی و مصطفی رضایی بودی که با دست خالی برای نصیحت این جوونهای وطن فروش و غرب زده زن وبچشونو گذاشتن وارد میدان شدن تا من وتو خانه هایممان در امان بمانه وآسیبی به زندگیمون نرسه چه میکردی دلتو بگذارپیش مادروزن وبچه این شهدا که برای دفاع از من وتو شهید شدند اگه یه جو غیرت تو وجودت باشه هیچوقت از این اراذل واوباش دفاع نمیکردی . وانزاجارتو از این هموطن کشها اعلام میکردی.
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
    8 7
    این خانوم خودش هم عراق بود هم لبنان هم مهرشهر