یک منبع آگاه در صدا و سیما تاکید کرده است مهران مدیری اصلا با صد و سیما قرارداد ندارد.

مهران مديري

به گزارش همشهری آنلاین، امروز برخی روزنامه‌های اصلاح طلب صفحه یک خود را به انتقاد از مهران مدیری و مبلغی که دریافت کرده اختصاص دادند که در زیر تصاویر آن را می‌بینید. این اقدام با واکنش رسانه‌های اصولگرا همراه شده و فارس در گزارشی به بررسی انتقادات از مهران مدیری پرداخته است.

یک منبع آگاه در سازمان صداوسیما درباره ماجرای دستمزد میلیاردی صداوسیما به مهران مدیری به فارس گفته است: اصلا طرح موضوع از پایه ایراد دارد. چون مهران مدیری با تلویزیون قراردادی ندارد. قرارداد او با تهیه کننده است و این تهیه کننده است که تعیین می‌کند چه دستمزدی به مجری خود بدهد.

وی ادامه داده است: برای تهیه چنین برنامه‌هایی بودجه مشخص و معینی وجود دارد، قراردادهای شفافی امضاء می شود و غیرممکن است که یک مجری بتواند قرارداد دستمزد میلیاردی با تلویزیون ببندد. ضمن اینکه این نکته را فراموش نکنیم که حتی اگر این اتفاق بیافتد، میزان سودآوری مهران مدیری برای تلویزیون چندین برابر دستمزدی است که او می‌گیرد.

محمدحسین رنجبران مدیر کل روابط عمومی سازمان صداوسیما نیز در این زمینه نوشت: به شادی مردم نگاه سیاسی نداشته باشید و تا از چم و خم قصه‌ها هم با خبر نشده‌اید تیتر یک نزنید. این حجم از تماس‌های مردم با ۱۶۲ و میزان رضایت‌شان از برنامه‌های شب یلدا قیمت ندارد. گرچه در سازمان صداوسیما همیشه با حداقل قیمت هزینه شادی پرداخت می‌شود.

او همچنین تاکید کرده است: برخی‌ها که با این شادی مردم و موفقیت صداوسیما، سناریوی سیاسی‌شان را شکست خورده و چند صد میلیارد تومانشان را از کف رفته می‌دانند، بدانید و بدانند که این مسیر ادامه دارد.

کد خبر 473044

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
    1 5
    سلام اینا همه روپوشونی بر اشتباهات صداوسیما ست مدیری پول پرست تا میلیاردها پول از صداوسیما نگیرد حاضر نمیشه برنامه ای برای آنها بسازد
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
    2 1
    چه مستقیم قراداد داشته باشد چه غیر مستقیم چه فرقی داره شما اعلام کنید چقدره .
  • IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
    2 3
    الکی جلوی دوربین ژست حمایت ازقشرفقیرومیگیره اونم خیلی کم ازخودشونه اگه مثل بابای کارگرم دوملیون حقوق داشت مستاجرم بودانقدرصورتش گل نمیتداخت بادیگاردم که دارن میادچهارتاچرت وپرت میگه ماروبذاره سرکار
  • ناشناس IR ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
    3 6
    مهران مدیری بسیار زیاد کثیفه... دلیلشم اینه ک سر بزنگاه تلویزیون میارش که همون حرفایی رو که مردم بیچاره میزننشون فقط این از تریبونی بگه ک شده محل جمع آوری یه مشت اوباش تر از مدیری خودش و مردم بگن به به تلویزیون آزادی بیان داره و واقعیتارو میگه... مُرد دیگه اون روزا که مدیری با حرفاش سر مردم رو کلاه بذاره؛ الانم دیگه آقایون سیاستمدار فهمیدن ک مدیری دستش برا مردم رو شده یعنی ب نوعی مهره سوخته شده دارن علیه ش میگن تا یه جو جدیدی درست کنن.... گم شین همه تون از دم.. مهران مدیری و بقیه نون ب نرخ روز خورا
  • US ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
    6 1
    لطفا از خود مهران مدیری بخواهید تصویر قراردادش با تهیه کننده را در فضای مجازی بگذارد. اگر این کار را نکرد یعنی با مردم روراست نیست و هرچه دیگران می‌گویند حقیقت دارد
  • IR ۰۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
    9 1
    مهران جان عاشقتم
  • نازنین IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
    7 3
    میتونه میلیاردی هم درمیاره حداقل یه کاری انجام میده بابتش پول می‌گیره. این همه اختلاس در سطح مسئولین میشه، هیچ کسی نیست رسیدگی کنه. مهران جان دمت گرم، نوش جونت. تو قرار نیست پاسخگو باشی، بعد بقیه هم که در راس امور هستن و در مجلس خواب هستن این وضعیت رو واسه ملت درست کردن باید بیان جواب بدن.
  • سید عظیم تقوی IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
    0 0
    مدیری فقط نمونه ای از غارتگران پول این ملت هست .