پیش از این گمانه‌زنی‌هایی در مورد این لیست شده بود و از حسین ماهینی و امید عالیشاه دو کاپیتان پرسپولیس به عنوان خروجی‌های این تیم در نیم‌فصل نام برده شده بود اما بازیکن مورد نظر کسی است که حضورش در لیست قطعا باعث شگفتی هواداران این تیم خواهد شد.

گابریل کالدرون

به گزارش همشهری آنلاین، پرسپولیس روز جمعه بازی معوقه خود با نساجی قائم‌شهر را برگزار خواهد کرد و بعد از آن تعطیلات نیم‌فصل برای این تیم هم فرا خواهد رسید. با این حال طبق گفته باشگاه قرار است بعد از این بازی لیست خروج نیم‌فصل پرسپولیس اعلام شود.

پیش از این گمانه‌زنی‌هایی در مورد این لیست شده بود و از حسین ماهینی و امید عالیشاه دو کاپیتان پرسپولیس به عنوان خروجی‌های این تیم در نیم‌فصل نام برده شده بود. لیستی که البته  در آن امیر روستایی و آدام همتی دو بازیکن جوان این تیم نیز حضور خواهند داشت. حتی طی چند روز اخیر عنوان شد سیامک نعمتی هم به دنبال دریافت رضاینامه از باشگاه است. موضوعی که البته کالدرون با آن مخالفت کرده بود. با این حال با توجه به خبرهایی که از درون باشگاه پرسپولیس می‌رسد، کالدرون مانند ابتدای فصل قرار است با لیستی خروجی که اعلام خواهد کرد دوباره موجب شگفتی هواداران شود.

مربی آرژانتینی که در ابتدای فصل نام سروش رفیعی و شایان مصلح را در لیست خروج پرسپولیس قرار داده بود در نیم‌فصل احتمالا نام یک ستاره دیگر را در لیست خروج خود قرار خواهد داد. بازیکنی که مدیران پرسپولیس مدتی است با توجه به اعلام نظر کالدرون در تلاش هستند تا این مربی را از تصمیم خود منصرف کنند و البته تا اینجای کار در این راه چندان موفق نبوده‌اند.

باید دید کالدرون که در همین مدت کوتاه حضورش در  فوتبال ایران نشان داده در مورد مسائل فنی به هیچ عنوان از مواضع خود کوتاه نمی‌آید در نهایت چه تصمیمی خواهد گرفت. گفته می‌شود باشگاه در صورت اصرار کالدرون در نظر دارد تا این بازیکن را به شکل قرضی به یک تیم داخلی منتقل کند.  

کد خبر 472943

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha