شنیده‌ها حاکی از این است که اطرافیان سرمربی پرسپولیس به او اطلاع داده‌اند در شرایطی که وزارت ورزش به دنبال حل مشکل استراماچونی است او هم می‌تواند از همین طریق به پول خود برسد

كالدرون

همشهری آنلاین-سرمربی آرژانتینی پرسپولیس بعد از پیروزی تیمش در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و صعود به نیمه‌نهایی روز دوشنبه حرف‌هایی‌ زد که به نظر می‌رسد سرخپوشان را با حواشی جدیدی روبرو خواهد کرد. از اظهار نظر در خصوص بیرانوند گرفته تا شرایط مالی پرسپولیس. صحبت‌های سرمربی آرژانتینی پرسپولیس زنگ خطری برای باشگاه است که به تازگی توانسته به آرامش برسد و دوران پسا برانکو را پشت سر بگذارد.

شنیده‌ها حاکی از این است که اطرافیان سرمربی پرسپولیس به او اطلاع داده‌اند که در شرایطی که وزارت ورزش به دنبال حل مشکل استراماچونی است او هم می‌تواند از همین طریق به پول خود برسد .کالدرون به خوبی می‌داند این شرایط بهترین زمانی است که می‌تواند مطالبات مالی خود را دریافت کند و به همین دلیل به باشگاه اطلاع داده تا در آخر هفته و در پایان دیدار برابر نساجی در صورتی که بازهم بدقولی ببیند از پرسپولیس جدا خواهد شد.

نکته مهم اینجاست که مسئولان پرسپولیس باید تقریبا دو قسط او را پرداخت کنند و این موضوع باعث می‌شود که انجام این موضوع کاری تقریبا غیرممکن برای آنها باشد و حالا باید دید وزارت ورزش تا پایان هفته چه عکس‌العملی از خود برای حل مشکل باشگاه پرسپولیس نشان خواهد داد.

کد خبر 472974

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha