اسماعیل حلالی، بازیکن پیشین پرسپولیس درباره نبود علیرضا بیرانوند و حاشیه‌هایی که این اتفاق به وجود آورد گفت: به نظرم کالدرون تصمیم درستی گرفته است و در هر تیم این سرمربی است که باید تصمیم‌گیری کند.

اسماعیل هلالی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، اسماعیل حلالی بازیکن سابق پرسپولیس  نیمکت‌نشینی بیرانوند در چند بازی اخیر را موضوعی کاملا فوتبالی ‌می‌داند و می‌گوید «رادوشویچ دروازه‌بان دوم پرسپولیس در چند بازی که درون دروازه حضور داشته عملکرد خیلی خوبی را به نمایش گذاشته است. در سه چهار سال اخیر در تمام بازی‌ها او به عنوان ذخیره روی نیمک نشسته؛ اگر قرار به اعتراض باشد او حق بیشتری نسبت به بیرانوند دارد. ما باید این را یاد بگیریم که وقتی در تیمی حضور داریم شرایط تیم را در نظر بگیریم. نکته‌ای که در مورد رادو وجود دارد این است که همیشه موفقیت تیم را به موفقیت خودش ترجیح داده است. حتی در بعضی از بازی‌ها با وجود عملکرد خوبی که داشت باز هم در بازی بعد روی نیمکت بود ولی هیچ اعتراضی نمی‌کرد. وقتی بازیکنی عملکرد خوبی در تیم دارد باید از او استفاده کرد و آقای بیرانوند نباید به دلیل دو بار نیمکت نشینی چنین رفتاری از خود نشان می‌داد و حتی باید رادو را تشویق کند و هم‌چنین تلاش خود را بیش‌تر کند.

وی افزود: مهدی رحمتی هم در تیم ملی یک روز آمد و گفت خسته هستم و با همین حرف نا به جا در حالی که می‌توانست سال‌ها سنگربان تیم ملی باشد از تیم خط خورد. بیرانوند هم بداند که باید به تلاشش ادامه بدهد و دو مسابقه، بازی نکردن خیلی مساله مهمی نیست.

کد خبر 472845

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha