همشهری‌آنلاین: سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: گلی که سپاهان وارد دروازه ما کرد از روی قضا و قدر نبود بلکه کاری تاکتیکی و از قبل تمرین شده بود.

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر فیروز کریمی پس از باخت تیمش مقابل تیم فولاد سپاهان اصفهان افزود: این گل حاصل اشتباه جبران ناپذیر مهدی امیرآبادی بود، و برغم آن که به وی و سایر بازیکنان آموزش‌های لازم داده شده بود، اما متاسفانه مهدی نتوانست آنچه از وی خواسته شده بود، انجام دهد و در نتیجه حریف توانست به تیم ما گل بزند.
وی تصریح کرد: البته استقلال به هیچ وجه مستحق باخت نبود و تا دقیقه 60 حاکم بر بازی و زمین بود اما پس از آن شرایط به گونه‌ای دیگر رقم خورد و تعویض‌ها نیز نتوانست در روند بازی موثر باشد.
کریمی با تاکید بر عملکرد ضعیف بازیکنان تعویضی خاطرنشان کرد: اگر چه 2 تعویض از 3 بازیکن تعویضی بنا به درخواست خود بازیکنان صورت گرفت اما در مجموع معتقدم تعویض‌ها نامناسب بود و یاران تعویضی نتوانستند روند بازی را به سود استقلال تغییر دهند.
سرمربی تیم استقلال تهران یادآور شد: پس از گلی که در دقیقه 67 احسان حاج صفی وارد دروازه استقلال کرد، شیرازه تیم به ناگاه از هم پاشید و خط حمله دچار ضعف، رخوت و افت شدید شد.
وی درباره سخنان سرمربی تیم حریف که گفته بود با مهار روانخواه از صلابت خط حمله استقلال کاسته شد گفت: نه تنها اعتقاد دارم سپاهان فردی را برای کنترل این بازیکن در نظر نگرفته بود بلکه معتقدم که امروز روانخواه بسیار ضعیف بازی کرد و مانند گذشته نبود.
وی همچنین درباره بازی هفته آینده استقلال و پیروزی گفت: هر چند تیم پیروزی هم با باخت امروزش شرایط مشابه ما را دارد اما باید تیم را به لحاظ روحی و بدنی آماده این دیدار مهم کنیم، و از آنجا که هر دو تیم بازیکن محرومی ندارند، بنابراین با تمام قوا و انگیزه مقابل هم صف آرایی خواهند کرد.
کد خبر 47283

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز