مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳
۰ نفر

مدیر کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران گفت: ۴۸۴ میلیون ریال کالای قاچاق در شهرستان ری از یک خودرو کشف و ضبط شد.

قاچاق

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، احمد جعفری نسب  اظهار کرد: این میزان کالای قاچاق در بازرسی‌های مشترک اداره صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف کشف شده است.  

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و پلیس پایگاه نهم شهرستان ری، حین گشت‌زنی در خیابان شهید رجایی به یک دستگاه خودرو سمند مشکوک شدند و این میزان پوشاک را از این خودرو کشف و ضبط کردند.  

 این مسئول بیان کرد: همچنین در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و ۸۸۴ میلیون ریال جریمه برای این پرونده در نظر گرفته شد.  

وی ادامه داد: عزم اداره تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران در مبارزه با کالای قاچاق و حمایت از تولید داخلی و هرگونه قانون شکنی جدی بوده و با متخلفان قاچاق در شهرستان‌های استان تهران برخورد می‌شود.  

 جعفری نسب با بیان این‌که بیشترین تعداد انبارهای استان تهران و حتی کشور در شهرستان ری قرار دارد، تاکید کرد: کار نظارت و پایش انبارهای این شهرستان کار سختی است که توسط گشت‌های مشترک اداره تعزیرات حکومت ی، اداره صمت و اتاق اصناف انجام می‌شود.  

 وی اضافه کرد: اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ری در جهت مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه ۵ تیم بازرسی به اصناف، انبارها، کارخانه‌ها و مراکز تولیدی اختصاص داده است که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.  

 شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب پایتخت واقع شده است.

کد خبر 472776

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha