افشاگری جنجالی جلال محمودزاده نماینده مهاباد از فساد گسترده در هلال‌احمر کشور در جلسه علنی مجلس را ببینید.

به گزارش همشهری آنلاین، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز دوشنبه ۲ دی ماه، گزارش کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مبنی بر رد تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران را بررسی و در نهایت با آن مخالفت کردند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۱۴۷ رای موافق، ۲۰ رای مخالف و ۶ رای ممتنع از مجموع ۲۰۷ رای نمایندگان به تقاضای تحقیق و تفحص رأی مثبت دادند.

تقاضای تحقیق و تفحص از سوی جلال محمودزاده نماینده مهاباد و علی‌محمد مرادی نماینده قروه و دهگلان حول محور نحوه عملکرد سازمان هلال احمر کشور در زمینه‌ سفرهای خارجی، هزینه‌ها و درآمدهای کمک‌های مردمی، اقدامات پیشگیرانه و آموزش‌های همگانی، درآمدها، هزینه‌ها و خریدها، کمک‌های خارجی، وضعیت انبارها، عملکرد بیمارستان دوبی و پروژه‌های شرکت سرمایه‌گذاری هلال‌ احمر کشور مطرح شده است.

کد خبر 472725

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • US ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
    0 0
    در همه هادها و ارکانها این فساد کسترده جهل سال برقرار است. حالا سهم کسی یا ارگنی طبق معمول دیر رسیده و طرف لو میدهد.
  • بی نام IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
    1 0
    خوشحال به حالمون که با وجود قوه قضاییه، مجریه و مقننه اینقدر دزد داریم پرورش می دهیم! اشکال کار کجاست ؟
  • فاطمه IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
    1 0
    شما رسانه ها وظیفه بر گردنتون هست که صدای ما مردم را منتقل کنید. این مسائل رو پیگیری کنید و برای تغییرات این اتفاقات فشار بیارین به مسئولین. شرم داره این اتفاقات تو این سازمان ها، کاش دزدی میشه از جیب پولدار باشه نه از جیب مریض و سیل زده و ... کاش مخالفین تفحص معلوم میشدن.