بازگشت پژمان منتظری یا آندرانیک تیموریان از طرف مدیریت باشگاه استقلال کلید خورده است تا تیم یک بازیکن با تجربه و بزرگتر داشته باشد. از طرف دیگر شنیده می‌شود باشگاه از رفتار و گفتار وریا غفوری به عنوان کاپیتان اول استقلال چندان راضی نیست.

پژمان منتظري

همشهری آنلاین- بعد از جدایی مهدی رحمتی و پژمان منتظری در پایان لیگ هجدهم بازوبند کاپیتانی استقلال به وریا غفوری رسید. شنیده می‌شود مصاحبه‌های تند و موضع گیری‌های این مدافع ملی‌پوش علیه وزارت ورزش، دولت و صدا و سیما و دیگر سازمان‌ها باعث شده تا مدیران استقلال دچار دردسرهایی شوند و با توجه به این موضوع باشگاه قصد دارد در نیم‌فصل دوم شرایطی را فراهم کند که وریا دیگر کاپیتان اول آبی‌پوشان نباشد. 

خبر می‌رسد تلاش برای بازگرداندن پژمان منتظری و حتی آندرانیک تیموریان که هر دو 36ساله هستند و با روزهای اوج فاصله گرفته‌اند هم با همین هدف دنبال می‌شود. البته در مورد آندو این شایعات کمرنگ‌تر است. هرچند با توجه به ضعف‌های دفاعی استقلال و نبود یک بازیکن لیدر در داخل زمین، که منجر به دریافت گل‌های زیاد به ویژه در دقایق پایانی شده به لحاظ فنی هم نیاز استقلال به حضور یک بازیکن با تجربه را توجیه می‌کند.

مدیران استقلال که پروژه بازگشت پژمان منتظری را دنبال می‌کنند ابتدا باید نظر مساعد آندره‌آ استراماچونی را جلب کنند. باید دید پروژه بازگشت کاپیتان سابقاستقلال  و جمع کردن تیم نتیجه می‌دهد یا شرایط آن طور که برخی از مدیران باشگاه انتظار دارند پیش نخواهد رفت!    

کد خبر 472580

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha